On puc trobar el nucli d'USB

L

luben111

Guest
Hola,

Jo no puc saber d'on prendre el nucli d'USB.He de fer un projecte amb port USB a la part Holtek i no vull tornar a descobrir la roda.

Gràcies
Luben

 
Badanie Cisco ujawnia wzrost zagrożeń dla bezpieczeństwa IT spowodowany "kulturą samozadowolenia" pracowników polskich firm.

Read more...
 
HI

Si tot el que necessites és connectar el controlador a través d'USB vagi a obtenir i www.silabs.com

CP2101 xip per convertir RS232 <-> USB tan simple com el soTot el millorBobi

 
Hola,

SP2101 és massa car per als meus propòsits solució.Fins que he trobat són diverses vegades més barat després de silici laboratoris i té un port USB i hi ha gran quantitat de recursos lliures per posar el meu codi allà - veure Holtek 82K96.

I sí, estic d'acord que els laboratoris de Silicon USB - convertidors de sèrie són realment excel lents ...massa car i no hi ha lloc per posar el meu codi.Solia 8051F320 de silici fins als laboratoris i que té molt de memòria després d'afegir el USB del kernel, per desgràcia, és 3 vegades més car llavors Holtek.

salutacions cordials
Luben

 
Ho sento ....Capa de comunicacions USB.

Necessito la capa que es comuniquen amb el PC (handshaking, paquets, etc)

Gràcies
Luben

 
vostès saben, aquest USB cosa sembla ser massa complexa, un cop enviat a la seu de la Descriptor blocs necessaris, que li proporcionarà un dispositiu de classe de conductor, per la qual cosa per a moltes aplicacions estàndard, com els mòdems, dispositius d'àudio, captura de vídeo i d'emmagatzematge massiu, no és necessari per desenvolupar qualsevol tipus de PC-costat conductor ...

Crec que de baixos tipus de dades (un màxim de 64kbytes/sec, unidireccional), una simple enumeració de CDC de fer el treball ...

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top