No molt elemental

C

codeking911

Guest
<p> Això no és una pregunta molt elemental, però jo no sabia on posar-la. </ p>

El meu nom és <p> Theron Luhn.Tinc 13 anys i en el setè grau.Cada any tenim aquesta competència anomenada <a href="http://www.christophercolumbusawards.com/"> Christopher Columbus Premi </ a>.Hem d'arreglar alguna cosa en el món o en la nostra comunitat.Si guanya la competència de l'estat, vostè va a Florida per la competència nacional. </ P>

<p> va decidir fixar els atacs al cor.Què passa si vostè podria fer un rellotge que mesura els batecs del cor amb l'artèria al canell.Si no hi ha pols, es comença a sonar o brunzit.Si és només un mal funcionament, l'usuari pot apagar amb un botó.Si el botó no es pressiona en 20 segons, llavors es diu al 911 amb un missatge pregravat que conté informació sobre com trobar la informació GPS. </ P>

<p> puc obtenir el GPS (El meu professor de ciències sap com aconseguir un de tan petit que pots attatch a una papallona i la pista com es desplacen.), i tinc coneixements tracten de base de l'electrònica, pel que pot fer és el que fa la tasca de verificar el pols.Aquests són els obsticles només: </ p>
<p> sensor de pressió per mesurar el pols (Ha de ser molt sensibles)

Petites rastrejador GPS (crec que puc aconseguir un, però si vostè té algun suggeriment ...)< br>
Alguna manera en contacte amb 911 (obsticle Major)

Majorly petits LEDs

Una empresa que pot fer un circuit prou petit com per a cabre en un rellotge (de preu no és un problema, puc aconseguir finançament) </ p>

<p> Si puc aconseguir totes aquestes coses, puc crear el rellotge i aconseguir el gran premi </ p>

<p> Moltes gràcies,

Theron Luhn </ p>

Hola Theron,

Crec que tens una idea estupenda!Jo he vist 'botons de pànic "que pot portar al voltant del coll, però requereixen la Porta a pressionar el botó.La seva idea que fa automàtic.

Estiguin segurs que hi ha una solució per a cada un dels obstacles, però cada un tindrà una mica de recerca i treball de part seva.

En primer lloc, per al seguiment d'un hearbeat, un sensor de pressió no és probablement la millor opció, ja que hauria de ser connectat perfectament i pot ser incòmode, com quan la seva pressió de sang.També seria "molt soroll" quan l'usuari mou al voltant.Una solució millor és utilitzar la llum reflectida de la part del cos, com ara el canell.Hi ha hagut alguns articles recents a la revista CircuitCellar.com sobre això.És tècnicament anomenat Fotopletismografía i s'utilitza molt amb bons resultats.Alguns dels «formació» rellotges que mostren el pols utilitzar aquesta tècnica.Bàsicament, només brilla un pols de llum blanca a la pell i mesura la quantitat de cada color es torna.Com que les bombes de sang a través del teixit de la quantitat de tornar canvis i es pot mesurar els pics i valls per determinar batecs del cor.

A continuació, per al seu GPS, si podeu trobar un que es pot connectar a una papallona - usar-lo.Jo, sincerament, bastant escèptic sobre aquesta reclamació i estaria interessat en aprendre el model # i el fabricant d'aquest dispositiu increïblement petit.De tota manera, vostè hauria de ser capaç de trobar una prou petita per al rellotge des que vostè pot comprar ara integrat en els productes dels petits.Potser algú aquí té més informació per a vostè.

I per últim, truqueu al 911.Una solució des d'un telèfon cel lular i Bluetooth.Vostè pot obtenir en miniatura mòduls Bluetooth que es pot dissenyar al seu rellotge, que es connecta amb el dispositiu Bluetooth al telèfon mòbil i marcat automàtic.També podria marcar amics, veïns, etc, i reproduir un missatge.El telèfon mòbil podria ser de fins a 30 o 40 peus de distància (pràcticament en qualsevol lloc de la casa).

No oblidi que vostè necessitarà un microcontrolador per gestionar totes les peces.
Faci'ns saber com estan progressant i no tingui por de fer preguntes.

Records,
Dennis

Gràcies, Dennis, pel seu suport i assessorament.He trobat una web sobre Fotopletismografía i sembla prometedor.

Sobre el Bluetooth: jo no sé ni com enviar les senyals de Bluetooth.Qualsevol tutorials o alguna cosa?

I, finalment, un LED de 5mm és massa gran per cabre dins d'un rellotge.He vist de prop d'1 mm estimats.On puc aconseguir això?(I jo també necessito un LED infraroig i un fototransistor fotorresistor infraroig o al voltant d'1 mm, també)

Hola Theron,

Per als petits LED's & fototransistors es necessita un dispositiu de muntatge superficial (SMD).La forma més fàcil de trobar-los és a través dels distribuïdors en línia més importants, com http://www.mouser.com (a l'oest dels EUA) o http://www.digikey.com (Nord d'EUA).Només has de buscar aquests llocs per a "blanc SMD LED".Aquests LEDs són aproximadament 0,55 mm d'alçada.Heus aquí un exemple: http://www.liteon.com.tw/OPTO/SPEC/DATABOOK.NSF/PASN/DS22-2004-201/ $ file/LTW-C191TS5.pdf

Pel que fa a Bluetooth, hi ha un munt de llocs, només el de Google "OEM Bluetooth".Actualment estic fent servir parts de A7 Enginyeria (http://www.a7eng.com).Ells tenen una petita unitat de SMD, que actua com un port sèrie (RS-232) del port.Per a la construcció de prototips, prova http://www.sparkfun.com.Ells tenen una unitat pre-ensamblada que és fàcil de connectar per a les proves.També venen un adaptador Bluetooth que només poden connectar al seu PC o portàtil que opera com un port sèrie (RS-232) del port.I tenen un gran article sobre com instal lar i configurar tot l'assumpte, incloent una pantalla LCD.Un cop el tens instal.lat, vostè pot simplement escriure lletres en el seu PC i que apareguin a la pantalla LCD tot a través de Bluetooth.

Espero que això ajudi.
DennisAfegit després de 6 minuts:Un altre pensament:
Si vostè fa servir un telèfon mòbil i triar un amb GPS disponible, vostè no haurà de posar un dispositiu GPS al seu rellotge.

Només per afegir un punt.
U Si un dispositiu Bluetooth, o ha de dependre de que el dispositiu mòbil extern.Què passa si l'amfitrió no té un telèfon Bluetooth o doesnt suport.
En el seu lloc, podeu provar a utilitzar un mòdul GSM, que al seu torn pot originar trucades.
Això és només la meva opinió, pot ser techies pot donar el millor.

rednewguy va escriure:

Només per afegir un punt.

U Si un dispositiu Bluetooth, o ha de dependre de que el dispositiu mòbil extern.
Què passa si l'amfitrió no té un telèfon Bluetooth o doesnt suport.

En el seu lloc, podeu provar a utilitzar un mòdul GSM, que al seu torn pot originar trucades.

Això és només la meva opinió, pot ser techies pot donar el millor.

És massa complicat.He de tenir un megahertz de baix de la CPU, unitat de memòria, convertidor d'analògic a digital, un photoplysmograph (vaig a fer un, és bastant simple), Bluetooth, i un cable USB per carregar el fitxer de so.Tots han de funcionar amb 3 volts.(Com vaig a trobar una CPU de 3 volts) en el món Com vaig a construir, de totes maneres?

[/ U]

És un projecte important, però es pot fer.Enginyeria és tot problema sobre contínua de problemes - alguns durs, alguns fàcil.Si no rep una satisfacció en la solució de problemes, llavors aquest projecte i l'enginyeria són, probablement no per a vostè.

Crec que no ha de donar per vençut tan fàcilment.A esbrinar com és possible que el disseny d'aquest projecte pot tenir una millor, més simple idea.O vostè pot ser capaç de simplificar aquesta idea.Vostè haurà de seguir en això i deixar de pensar-hi i seguir fent preguntes.

Fins ara, les idees que vostè ha presentat i el nivell de les seves preguntes em porta a creure que vostè està dotat de 13 anys d'edat.No m'agradaria veure'l abandonar tan aviat.

Bé a les seves preguntes.
La majoria de microcontroladors poden adquirir en versions de 3V.Microcontroladors, pel seu nom inclouen tant el programa i la memòria de dades i, en general els convertidors A / D integrat.El mòdul Bluetooth que he esmentat també funciona a 3V.Fes una ullada a PIC18LF2620 microxip i veuràs que està ple d'atractius com la memòria flash per a una fàcil programació, EEPROM no volàtil per a l'emmagatzematge de dades, temporitzadors, ports sèrie, temporitzadors tipus watchdog, i així successivament.
Jo no entenc per què hauria de pujar el so.Què so?Vol dir que el missatge que es jugaria a l'operador del 911?Si és així, no seria més fàcil fer-ho al telèfon mòbil?Es pot gravar com un missatge i després tenir el telèfon mòbil amb interès el missatge?I si necessites pujar res que ja té incorporat un Inlink: Bluetooth.

Hi ha un altre pensament.Suposem que vostè acaba de construir una 'prova del prototip del concepte ".El que això significa és de construir un sistema que funcioni correctament, però no en la forma definitiva.D'aquesta manera vostè pot construir el rellotge com una placa gran i vell amb un batec del cor del sensor lligat a ell.També faria un dibuix de com es construiria el rellotge en la producció, la mostra (potser x10 escala) totes les parts i com encaixen en el rellotge juntament amb les millors característiques hauria d'afegir.El seu prototip realment només necessiten tenir una característica de funcionament - com la pèrdua de batecs del cor, la senyal del telèfon i han de fer la trucada.Es pot fer servir un segell Basic o PICAXE i fer la programació en BASIC, si no saps ASM o C. Es pot utilitzar el Bluetooth SparkFun ja que disposa de contactes pot soldadura.De fet oblidar el telèfon, només ha de connectar a un PC i tenir el monitor de PC el Bluetooth i fer una crida a que és el mòdem.Aquestes són totes les parts fàcils de comprar, connectar i arribar corrent i divertit seria genial.

Quina part del país (suposo EUA?) Es troba vostè?Quines són les seves habilitats de l'electrònica?Què passa amb la codificació, CodeKing?

Mantingui a ell i no donar-se per vençut.És una bona idea.

Cita:

Suposem que vostè acaba de construir una 'prova del prototip del concepte ".
El que això significa és de construir un sistema que funcioni correctament, però no en la forma definitiva.

Hola Theron,

Sembla que estàs en el camí correcte.Aquí està la fitxa de dades sobre la PIC18F2620:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39626b.pdf

Hi ha un interessant article en l'edició del 06 de setembre de Circuit Cellar sobre el mesurament d'un pols, mentre que amb el ratolí.Probablement podria fer servir un munt d'ell.Lamentablement, és una qüestió d'edat, i has de comprar-lo.Aposto que si envia un correu electrònic a Steve Gallardo al Circuit Cellar i explica el que està fent que enviaria una de franc.
http://www.circuitcellar.com/magazine/194toc.htm

Què circuit estàs pensant en fer servir?Existeix un lloc web que pugui comprovar?

Records,
Dennis

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back