Necessito p MOSFET de canal 500V i 50 amperes

I

irfan42

Guest
Hola estimats companys que necessiten un canal P MOSFET tensió d'al voltant de 500-600 i 50-60 gràcies amplificador.

No crec, que trobareu tot. Des IXYS, s'obté com a mínim 600V/32A.

Gràcies, però pot vostè dir-me el número del producte real de P MOSFET de canal. perquè no puc trobar al mercat.

Vostè pot trobar un ampli nombre de diferents P i MOSFET de canal N en www.irf.com . Fes un cop d'ull al que li convingui millor. Bona sort.

gràcies, ara si us plau digui com puc utilitzar un N - MOSFET de canal sense utilitzar-ne un de porta?

Per als dispositius, va dir, marqui www.ixys.com . No crec que les compres en un mercat de l'electrònica, possiblement, a un distribuïdor qualificat catàleg. IRF no té alt voltatge P-MOSFET, per desgràcia.

Hola, difícil d'obtenir canal P amb aquest tipus d'especificació. Font de la disponibilitat serà menor que penso.

Hola, visiteu el lloc web de Fairchild Semiconductor. Jo 11P50 dels seus productes, que és de 500V i 11A. No he pogut trobar de tipus més poderós. IXYS pot produir ara, qui sap.

Hola, visiteu el lloc web de Fairchild Semiconductor. Jo 11P50 dels seus productes, que és de 500V i 11A. No he pogut trobar de tipus més poderós. IXYS pot produir ara, qui sap.
Mouser ara les accions de la 600V 10A P IXYS part del canal, P / N IXTH10P60. De fet, m'acaba d'ordenar 5 peces. Es troba en un paquet de TO-247, tot i que també fa un IXYS en un paquet més petit (però proveït en aquest moment per Mouser). Aquesta tensió m'ajuda, ja que estava buscant a una estructura d'una altra manera molt més complicat per a una font d'alt voltatge de compliment actual. La font ha de manejar un swing de 200V RMS de tensió a la sortida.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back