Necessiteu ajuda> per trobar l'equació

C

CHANDRA

Guest
Tots els números es hex.These són les respostes:
00 = F9, 01 = 9D, 02 = 90, 03 = 7C, 7D = 04, 05 = 7E, 06 = C2, 07 = 91, 08 = 92, 09 = 93,
0A = 94, 0B = 9A, 0C = 7F, 0D = 9B, 0E = C0, C1 = 0F.

10 = 46, 11 = 47, 12 = A5, 13 = 72, 14 = 75, 15 = E0, 16 = FA, 17 = A6, A7 = 18, 19 = A3,
1A = A4, 1B = AA, EB = 1C, 1D = AB, 1E = C8, C9 = 1F.

20 = 63,

Qualsevol pot findout l'equació o del mètode.

Gràcies

No undestand si vostè espera tenir un exacte o una correspondència aproximada entre l'esquerra i del costat dret de les xifres.Podria explicar el procés que genera els números.

És una resposta d'un chip.when microprossor jo enviaré la hexagonal de 00 dóna la resposta F9.
Si enviament el hexagonal 01 en ell respongui 9D.Same com el numbers.I altres volen saber la transformació exacta entre els nombres.

convertir decimel,
caiguda en excel i la trama

l'altra cosa seria per comprovar que sempre obtenen la mateixa sortida per a una entrada?O el I abans d'E / S tenen un impacte per l'equació del corrent de sortida?

Benvolguts,
Jo estic sempre obtenir el mateix resultat per a una entrada.
Gràcies.

Chandra,

Crec que la informació no són suficients per trobar una regla entre pregunta i resposta.Podria ser, simplement, que vostè està llegint una part de la memòria.Vull dir el número que va escriure en la seva pregunta és la direcció de la memòria i la resposta és el contingut en aquesta direcció, de manera que hi ha una norma, només els números escrits en la memòria són enviats de tornada pel microprocessador com de la resposta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back