Necessites ajuda sobre AT89C51 Programador

S

Setsuna13

Guest
Jo sóc un novell del tot quan es tracta de microcontroladors. Tinc buscar i llegir post sobre la construcció del programador AT89C51, però hi ha una part sobre l'esquema que no puc entendre. Podria compartir un enllaç d'un diagrama esquemàtic i programador AT89C51 ¿podria explicar com construir ... Com que la forma de connectar les parts de l'esquema, etc .. T_____T Ho sento molt, jo realment no sóc bo en la comprensió de diagrames esquemàtics .... Pleaseee m'ajudi .... Estic més en la programació en lloc de construir aquest tipus de stuffzzzz ... El que realment necessito fer-ho per a la nostra tesi ... Moltes gràcies ....

anar a aquest lloc molt fàcil de construir m'he construït la meva primera programadora d'aquí [url = ~ http://www.kmitl.ac.th/ kswichit/easy2/easy2_1.html] Easy2 [/url]

Gràcies per l'enllaç ... però el meu problema és que no coneix algú que m'ajudi el programa EZ55.hex en el xip mestre [89C51] ... Hi ha cap altre esquema que podria utilitzar?

ha de carregar el codi hexadecimal per 89c51 pregunti al seu amic si tenen i anar al mercat local els proveïdors d'electrònica de demanar que la càrrega que el codi de xip que se li cobrarà 25 rs (delhi preu @ Chadni Chowk que cobren) anima el seu programador és llest

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 16:47 ---------- Previous post va ser a les 16:39 ---- ------</span></span>
si no voleu crear aquest llavors vostè pot construir aquest no és necessari el codi hexadecimal per cremar masterchip [url = http://www.8051projects .info/content/8051-tools/17-8051-flash-programmer.html] 8051 Programador de Flash - Gratis 8051 projectes microcontrolador [/url] 89c51 i 89s51 és la mida del mateix codi utilitza primer el programador de tipus paral.lel, on tan sols un segon és de tipus isp

Està bé, li vaig preguntar a algú per programar el codi hexadecimal en el xip mestre .. He connectat tot i he provat totes la polaritat i tensió ... però cada vegada que connecteu el circuit al meu ordinador i executeu el hyperterminal per provar el microprogramari, després de prémer enter, no passa res.
Easy-Downloader V2.1 per ATMEL 89C51/52/55WD>
Això hauria d'aparèixer la dreta? Però només em donen una pantalla en blanc ... Quan tracte d'usar el EZDL4.exe i executar-lo, diu "Intenta connectar-se a COM1" o, de vegades es mostra "el port no es troba disponible". He intentat substituir el xip mestre i encara tinc el mateix problema. Si us plau, ajudeu-me T_____T el que realment necessito acabar aquest programador, tan aviat com sigui possible ...

En general, Com 1 serà utilitzat o ocupat per alguns dels dispositius bàsics utilitzats en el sistema. Anar als perfils de maquinari i canviar el port a algun altre que no s'usa .. pot ser de 3, 4 o 5 que se sol ser gratuït en la majoria dels sistemes. Aplaudiments

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back