P
poorchava
Guest
He tingut un un curs de VHDL a la Universitat, però mai he fet res pràctic. Ara he decidit canviar-lo. Pel meu primer projecte que vull dur a terme Vaig triar un generador de senyal DDS. Crec que vaig a necessitar la seva ajuda en l'elecció d'un dispositiu adequat per a aquest projecte, com la varietat de models de FGPAs i CPLDs és enorme. Després de donar a tot l'assumpte una seriosa reflexió em vaig trobar amb alguns requisits el dispositiu ha de ser un ésser humà muntable en 2 capes PCB. Això significa que no BGA, de preferència sense AFN o similars, així com QFP amb pas de 0,4 mm (que en realitat són humans soldables, però problemàtic). S'ha de treballar amb l'estàndard de 3.3V generador de rellotge de 100 MHz de Cristall SMD. Integrat PLL seria molt agradable. No hi ha un nombre molt gran de clients potencials. Jo crec que uns 20-30 pins IO seria totalment suficient. Preferiblement, la configuració de memòria integrada per reduir el nombre de components addicionals. Seria bonic que aquest dispositiu era programable utilitzant algun dispositiu de seguretat que es pot fabricar a casa o comprat per