Necessites ajuda en el disseny d'Ordre Zero Resonador

D

deathscythe23

Guest
Hola, estic fent servir les línies de transmissió CPW per al meu ressonador. Tant el port 1 i 2 es corresponen a 50 ohms. Però tinc uns resultats molt pobres per al meu S11. Algú sap el problema?

Cyberprzestepcy atakują routery domowe, aby dostać się do kont bankowych Polaków - ostrzega zespół CERT Polska. W ten sposób przestępcy dążą do wyłudzenia danych logowania klientów banków i jednorazowych kodów autoryzacyjnych, a w rezultacie do kradzieży pieniędzy z kont. Eksperci podejrzewają także, że ten sam mechanizm może zostać w przyszłości wykorzystany w atakach na użytkowników w innych krajach.

Read more...

L'analitzador està trencat? Perquè si els ports van ser aparellats a 50 ohms, que hi hauria una "bona" S11

Dubto així. Estava pensant si és el circuit de ressonància que està causant els mals resultats. Tinc una gorra interdigitals i un inductor de la línia de meandre vinculats amb el pla del sòl més baix. Podria això ser la causa d'una manca de coincidència?

Hola, he adjuntat la meva disposició de circuit per a una millor referència. Frec de funcionament que s'establiran a 2.45GHz. No obstant això, els meus resultats de la simulació només donen S11 =- 02/03 ~ 3.4dB i S22 =- 5,4 5.6dB ~. Layout 1 mostra el circuit per a la simulació. Què puc fer per millorar les lectures? El interdigital és 8.7mm per 5.7mm i les 2 línies d'alimentació són de 2 mm per 9 mm. La bretxa entre línies d'alimentació i la tapa interdigital és 0,3 mm. inductor meandre de línia és de 4 mm de longitud i 0,3 mm per l'ample i 0,5 mm per l'espaiat i la longitud del conductor.

Vostè haurà d'explicar una mica més. En primer lloc, que s'assembla molt a microstrip. Per què et crida és la guia d'ona coplanar? A més, hi ha realment diferències entre l'estructura interdigital, i la línia de transmissió a la dreta i l'esquerra d'ella?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back