M
Murlix
Guest
Hola, sóc Murali.Estic fent 12GHz disseny LNA utilitzant microstrip. Estic utilitzant ATF36077 HEMT FET (Omron) (vostès = 1,5, IDS = 10 mA i Vcs =- 0,2 V) com el transistor i PCB RO3010 (ER = 10,2). Estic utilitzant ADS2005A per simulació.
He adjuntat l'esquema de la meva disseny per a la seva visualització.
Jo Zin = 15,547 j9.6410 i Zload = 17,75 j4.99 per al meu disseny.
Vaig posar el TL6 i TL4 com l'equivalent microstrip de RF choke inductor.
Les meves metes per al disseny és l'augment de> 10 dB [S (2,1))> 10 dB], figura de soroll <1DB.
M'estic 11.4dB de guany i NFmin = 0,557 a 12GHz per al meu simulació.
El meu problema és que:
1) Hi ha alguna manera de convertir el condensador de desacoblament en el disseny de microstrip equivalent? Vaig sentir un taló de gamma pot utilitzar per substituir el condensador però no sé com fer-ho.Espero que algú em pot ajudar en aquest àmbit
2) No puc obtenir els resultats de simulació per a ser (S (1,1)) <-21dB i la (S (2,2)) <-21dB (per reduir la senyal reflectida en la xarxa). Optmization no ajuda molt per assolir aquest objectiu.Espero que vostè em pot guiar el camí per solucionar el design.Thanks per endavant.
He adjuntat l'esquema de la meva disseny per a la seva visualització.
Jo Zin = 15,547 j9.6410 i Zload = 17,75 j4.99 per al meu disseny.
Vaig posar el TL6 i TL4 com l'equivalent microstrip de RF choke inductor.
Les meves metes per al disseny és l'augment de> 10 dB [S (2,1))> 10 dB], figura de soroll <1DB.
M'estic 11.4dB de guany i NFmin = 0,557 a 12GHz per al meu simulació.
El meu problema és que:
1) Hi ha alguna manera de convertir el condensador de desacoblament en el disseny de microstrip equivalent? Vaig sentir un taló de gamma pot utilitzar per substituir el condensador però no sé com fer-ho.Espero que algú em pot ajudar en aquest àmbit
2) No puc obtenir els resultats de simulació per a ser (S (1,1)) <-21dB i la (S (2,2)) <-21dB (per reduir la senyal reflectida en la xarxa). Optmization no ajuda molt per assolir aquest objectiu.Espero que vostè em pot guiar el camí per solucionar el design.Thanks per endavant.