necessitat d'un ajut en desining DC / AC inveter circuit

E

eng.mserry

Guest
[Attach = CONFIG] 58.759 [/attach] i estic posant en pràctica el circuit mostrat a la imatge .... He arribat a generar una ona quadrada amb una freqüència de 60 Hz i els polsos amb una freqüència de 40 kHz (a la línia vermella en el circuit). el problema amb mi és la IC IR2110 he intentat moltes vegades per trobar el problema d'ella ... i veure tots els temes en el fòrum relacionat amb que és problema i no puc resoldre el meu problema ... És el pitjor dels IC que he utilitzat: '(Plz em hep per reemplaçar l'IR amb un altre Ic ... o qualsevol altra solució per al meu circuit ... per completar PS | LT porta de conductor IC no està disponible per a mi .. ---------------------------------------- altres plz questin .... vull conèixer el treball principal de Pin5 en IR2110 es mostra en el circuit -------------------------------------- --- Plz que m'ajudi:':)'. (Fuck IR

IR2110 és el més simple ic a utilitzar per a la H-pont d'arranjament, el pin 5 es connecta a on la font de la part alta i el drenatge de la part baixa es va unir a que s'emet, sense connectar-lo al condensador d'arrencada no es carrega, costat per dalt no funcionarà.

Si el PWM és massa lent - la disposició d'arrencada no funcionarà ja que la càrrega va a sagnar de distància en les tapes d'arrencada, també si la caiguda de IxR de la part inferior del FET és massa alt, no hi haurà suficient volts en les tapes d'arrencada per a l'alta IC parts a treballar - un munt de gent passa per alt això. També Vcc ha de ser de 12-16V Salutacions, Orson carro.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back