Necessita un programa en C per al controlador 8.052 "en el teclat"

N

nonamenoway

Guest
Necessito un programa en C que em permet utilitzar un 8.052 com un controlador de teclat.

La tasca és tenir una entrada de teclat gegant tancant interruptors perquè les persones amb diferents graus de discapacitat a cop de dades en un ordinador mitjançant el port mini-DIN de teclat.

Necessito que es tracta d'un programa en C, perquè he de fer modificacions, com a cop de teclat únic per als "ALT-F" i altres comandes, etc, i no vull tractar de forçar amb l'equip d'altres persones, però per utilitzar un teclat modificat per al seu ús en qualsevol equip.

Estic utilitzant un compilador 89C52 Micro i Keil - versió gratuïta.Qualsevol ajuda molt benvinguda.

Check this out ..
Es tracta de codi C (per Paolo Subiaco) a 8.051 i teclat PS / 2 (igual que AT):
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=73597

Records,
IANP

Benvolgut IANP,

Jo vaig veure aquesta pàgina al buscar els fòrums.

Per desgràcia, fa el contrari.

El codi que estic buscant és la que em permet "fer" un teclat d'un 89S52 i així fer-lo servir com un teclat programable.

Necessito el codi font en C per al microprogramari que va dins del teclat en el xip controlador del teclat.(en C, perquè d'ells puc modificar jo mateix).

Moltes gràcies per la seva ajuda.

nonamenoway va escriure:

Benvolgut IANP,Jo vaig veure aquesta pàgina al buscar els fòrums.Per desgràcia, fa el contrari.El codi que estic buscant és la que em permet "fer" un teclat d'un 89S52 i així fer-lo servir com un teclat programable.Necessito el codi font en C per al microprogramari que va dins del teclat en el xip controlador del teclat.
(en C, perquè d'ells puc modificar jo mateix).Moltes gràcies per la seva ajuda.

volgut nonamenoway ...
on r u. ..
han trobat el codi o THT.?

Si us plau, comparteixi aquí.

Rony.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back