Necessita seu suggeriment en relació amb EM simulador 3D

S

sarav

Guest
Hola a tots,

Sóc nova en aquest forrum.durant els darrers 2 mesos estic treballant en IE3D per al disseny i simulació de inductor planar i estic fabricant el dispositiu també.

Vull saber per què el simulador
s'està portant tant de temps a simular meu disseny en freqüències més altes de mallat.

Estic en la meva confusió si el disseny és correcte o una mica més.

Si us plau, Deme suggeriments.

gràcies per endavant.

Hola, sarav:

Per a la majoria de les estructures en espiral, IE3D és, de fet, molt ràpid en comparació amb altres simuladors d'EM.No obstant això,
voldria suggerir que l'estructura de malla fina suficient.La regla d'or és que la malla interior segment més (suposant rectangular amb 4 segments per a cada terme) que es de malla en 2 cèl lules.Una espiral inductor normalment té molt detall.Pot haver moltes vies i múltiples capes.Si no tractar de reduir alguns-un detall necessari, el problema pot ser enorme.Pots enviar l'arxiu en Jian (a) zeland.com i puc tractar d'ajudar a vostè en ella.Records.

Hola sarav:

Potser només hagi de provar diferents simulador.Dos mesos és molt de temps per a perdre la lluita contra amb el programari.El seu temps probablement per pagar una gran part dels costos de programari.

A la part plana,
li recomano que busqui en l'impuls o ADS Sonnet.En la meva opinió (i és només una opinió) IE3D no té gran avantatge sobre qualsevol d'aquests.Al menys és una bona idea per veure si vostè té la millor eina per al treball.Ambdós Sonnet i ara pot fer l'impuls de gruix de metall d'alguna manera prou bé per a aquesta aplicació.

A la part 3D, vostè podria considerar la possibilitat de HFSS o CCT Microones Studio.Tanmateix, si vostè ha de lidiar amb l'òxid de capes molt primes, llavors vostè probablement voldreu quedar amb un solucionador de EM plana; el ple 3D solvers tenen un munt de problemes amb molt primes capes dielèctriques en semiconductors simulacions.

- Max

Hola, sarav: Si voleu ser capaç de resoldre els seus problemes espiral més fàcil, jo suggereixo que per provar la nostra IE3D Especial Edition amb flux automàtic GDSII a IE3D Flow (AGIF).AGIF pot automatitzar el model de creació automàtica de GDSII arxiu.Podeu fins i tot fer un lot de simulació directa d'un conjunt d'arxius GDSII capa amb la mateixa configuració.AGIF està en el cabal de disseny d'algunes de les principals companyies de semiconductors, i que estan rebent molt bons resultats (tant en la precisió i l'eficiència).AGIF està temporalment IE3D habilitada per a tots els usuaris.AGIF estarà disponible per Cadència Virtuoso i cadència Allegro molt aviat per la creació automàtica de models i la simulació.Gràcies!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back