Necessita ajuda per Brain Computer Interface

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hola, necessito ajuda en el meu projecte. He de desenvolupar un software que pot reconèixer i classificar el pensament brainwave.I vol desenvolupar el programari utilitzant el principiant matlab.Im. Im aprenentatge now.I ja han descobert les dades d'EEG en format EDF i format de text. Algú podria conduir a desenvolupar aquest projecte. Gràcies i Prabakaran respecte

hola .. im Prabakaran també fent el meu projecte sobre el moviment del cursor 2D mitjançant senyal EEG pot pls .. o em donen aquestes dades de EEG? thnx per avançat

hola .. im Prabakaran també fent el meu projecte sobre el moviment 2D cursor utilitzant el senyal EEG .. can o pls em proporcioni les dades d'EEG? thnx per avançat
ja que el germà ..... em deixa connectar .... i adjuntar dades the.edf i arxius de dades. txt ..... anywat quina plataforma està utilitzant ..... podem fer junts si així ho desitja .... :) .. si ho desitja si us plau agregar a Facebook pravan@live.com n fa als tancs Prabakaran Munusamy

hi Prabakaran jo també volia implementar una interfície d'ordinador del cervell per al moviment de diversos en Matlab. would o plz m'ajuden si t'ho va fer. sincerament

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back