Que no va analitzar els resultats de simulació de fons! Q11 es troba en saturació, ja que és totalment encès per U5, encara que el llaç de corrent és d'aproximadament 54 mA, cosa que no hauria de passar mai. Pel que sembla, l'OP es troba en un estat d'inversió de pestell o guany - o simplement mal connectat. Lamentablement, ni el tipus ni el OP polaritat de l'entrada es pot reconèixer clarament en l'esquema.
Pel que fa al problema original, em va dir una inversió de fase de l'OP, a causa de la tensió d'entrada negativa. Si és correcte, que el problema no es produeix amb la OP real, seria un problema SPICE model pur. El full de dades AD8627 no parlar d'inversió de fase amb la sobrecàrrega de negatiu, així que no sabem sobre el comportament real d'OP. Per a la simulació, és possible que vulgueu retallar tensions negatives d'entrada per exemple, un díode Schottky. Jo no entenc exactament el propòsit d'operar el bucle de corrent en ambdues direccions. No sé d'equips d'automatització que suportin aquesta característica. Pel que fa al "circuit de fons", hi ha moltes maneres d'operar un transmissor de 4-20 mA, però no diuen amb claredat sobre l'esquema de connexió a terra prevista. Per assegurar l'operació dins d'un rang limitat el mode comú (en realitat és limitada tant per al conductor i el receptor), ha d'haver una base definida. Un corrent de realimentació a través d'un filtre de pas baix només pot ser estable, si el bucle de retroalimentació obté un pol dominant en relació amb l'amplificador del conductor. No es veu prometedor, al meu entendre.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.