MUX matriu en MATLAB / Simulink o VHDL

D

DEEPTHIPENDYALA

Guest
Hola a tots, Bé, he de dissenyar un generador d'índex de base. Quan dic índex de base no és més que la indexació de la sortida d'un comptador binari. Doncs deixeu-me explicar clarament. Tenim un comptador binari de 13 bits que les sortides es cita a 4096 ubicacions en una RAM i tenim 13 etapes d'aquest tipus que és com el comptador ha de comptar fins 4K durant 13 etapes. Ara hem de generar adreces base de l'índex per a aquest 4K x 13 operacions. La idea vaig idear és inserir un bit extra '0 'o '1' a la sortida del comptador de 13bit en la posició MSB quan fem servir la notació Big-Endian per a la Etapa 1 respecte l'des 0-4095 d'aquesta etapa en particular, després '0 / 1 'al MSB-1 posició per l'etapa 2 0-4095, i MSB-3 per l'Etapa 3 i així successivament fins a l'etapa 13. Per fer això, he pensat en utilitzar una matriu de 13 muxes de triar entre l'1 i 0 i la posició d'inserció en funció de l'etapa .. Pot algú si us plau implementar això per a mi en MATLAB VHDL ... o si vostè té qualsevol pls més preguntes em pregunten .. Estaré molt agraït a qui m'ajuda en aquest pls
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top