motor pas a pas la interfície amb 89C51

J

john2020

Guest
Hola a tots,No sé com connectar els cables dels que el motor pas a pas juntament amb el 89C51.hi ha 6 cables totalment en ell.i el tipus de motors és KP39HM4-018 i sembla ser japonesa fa que treballa per 5v.els colors dels cables són de 1 marró, 2 vermelles, 1 negre, 1 groc i 1 taronja.On puc obtenir el dataheets exacta per al meu tipus de motor? Pot algú em suggereixen? Hi ha un fòrum per al motor pas a pas, on podria obtenir més informació?

Crec que els dos cables de color vermell s'ha de connectar a la font (5V) els restants 4 fils negre, marró, groc i taronja, si està connectat, ja que és el motor no funcionarà, sinó que es mouen fwd i cap enrere, de manera que aquests cables han d'estar connectats en conseqüència .

Hola Joan,

Jo no puc arribar a les fitxes tècniques d'aquest motor, però suposo que és com qualsevol altre centre va colpejar 6 motor pas a pas de filferro.

Principalment aquest motor és de 2 bobines individuals per a cada bobina tindrà 2 extrems i un cable connectat a la meitat de la bobina, això és el que el fa capaç de realitzar múltiples modes d'operació segons les necessitats.

Per comprovar si estic en el cert, simplement fer ús d'un avometer i mesurar la resistència entre els diferents parells de cables.

Si estic en el correcte llavors ha de trobar que un dels cables vermell i el 2 de l'altre color que li dóna una mica de resistència, mentre que els altres 2 cables li donarà un circuit obert, comproveu el cable vermell i un altre es troba que té un valor de resistència als 2 colors restants.

Per comprovar si la seqüència Suposo que haurà de fer-ho per l'experiència.
1-sol cable de dos vermells a 3 V (només perquè la dissipació de corrent baixa) i tots els altres cables flotant.
2 - connecti un dels colors en el sòl (que hauria de començar a moure's)
3 - desconnectar la font i un altre per canviar el terra, si el motor es mou en aquest moment està bé, si no es provi amb un altre cable, fins aconseguir una rotació completa.

Google buscar més informació, només ha de trobar una pàgina d'esmentar alguna cosa sobre la seqüència de colors que ha de seguir.

Records,
Salam.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back