T
trelement
Guest
Hey everyone.
Estic tractant d'aconseguir més de parell motor del meu motor pas a pas unipolar.
Estic utilitzant un circuit similar a aquest
http://www.elecfree.com/electronic/wp-content/uploads/2008/03/basic-stepper-motor-driver-by-74194.GIF
Llevat Estic utilitzant el 74LS194, 555 temporitzador (no les mateixes resistències per la freqüència), i una matriu de transistors ULN2003.
El que vull fer és canviar de pas a pas per poder trepitjar (2 bobines càrrecs fins per temps)
El seu motor de 6 cables, negre i marró parell 1; parell groc ataronjat 2.
He intentat posar el pin 3 i el pin 5 d'alt i 4 i 6, baix.
No obstant això, el motor va i ve.
Vaig tractar pin 3 i 4 d'alt, 5 i 6 de baix, però no hi ha moviment en absolut.
Com anava a poder fer que aquest pas amb aquest registre de desplaçament.
Si no puc fer això, si convertir això en un motor bipolar (fent cas omís de les aixetes del centre) passa del mode complet, el parell o menys Quant em pas a pas davant d'una unipolar?
Gràcies per endavant!
Estic tractant d'aconseguir més de parell motor del meu motor pas a pas unipolar.
Estic utilitzant un circuit similar a aquest
http://www.elecfree.com/electronic/wp-content/uploads/2008/03/basic-stepper-motor-driver-by-74194.GIF
Llevat Estic utilitzant el 74LS194, 555 temporitzador (no les mateixes resistències per la freqüència), i una matriu de transistors ULN2003.
El que vull fer és canviar de pas a pas per poder trepitjar (2 bobines càrrecs fins per temps)
El seu motor de 6 cables, negre i marró parell 1; parell groc ataronjat 2.
He intentat posar el pin 3 i el pin 5 d'alt i 4 i 6, baix.
No obstant això, el motor va i ve.
Vaig tractar pin 3 i 4 d'alt, 5 i 6 de baix, però no hi ha moviment en absolut.
Com anava a poder fer que aquest pas amb aquest registre de desplaçament.
Si no puc fer això, si convertir això en un motor bipolar (fent cas omís de les aixetes del centre) passa del mode complet, el parell o menys Quant em pas a pas davant d'una unipolar?
Gràcies per endavant!