monopolares de simulació en 10GHz a hfss v9.0

L

lanista129

Guest
Hola a tots,
Estic tractant de simular una lambda / 4 monopolares a 10GHz a hfss (versió 9.0). Jo ús un sac port d'excitació (petit rectangle) monopolares entre la terra i l'infinit plane.The principal problema és que la radiació no és omnidireccional per 0 <phi <360 graus a una theta.There són majors i menors lobes.I han intentat moltes simulacions i va augmentar significativament el nombre de tetràedres per a la simulació, però no han trobat difference.The monopolares és molt prima i he utilitzat tant en ampolla políedre i per simular it.Can anynone donar-me un consell?
Gràcies a tots per endavant.

Què és el S11 de l'antena?És acompanyada per la freqüència que es poden esperar?

Moltes gràcies per la teva ajuda!.
Així la monopolares no va ser molt ben adaptat a fi i monopolares variat la longitud usant un paramètric analysis.At 0,23 * lambda S11 és d'aproximadament -30 dB.The radiació és millor, però encara no ok.If i aconseguir S11 menys de -60 dB seria quasi com un cercle per a un constant theta?
Hi ha algun altre paràmetre que hauria de considerar? realment no puc entendre per què aquest model no és simètric omnidireccional per 0 <phi <360 per a una constant theta.

Hola!
ús de la mb agrupa port és incorrecta.si aquest port no és prou petita com o poden obtenir whitch resultat no s'esperava.
si us plau mireu en aquest exemple de MW Studio, mb això serà útil en el seu cas.MWS nois ús waveguid simetria d'excitació i dos avions i tot està OK.
http://www.jedi.net/% 7Ejustin/CST/monopole.html

Només resoldre
el problema per la seva IE3D amb lenghs monopolares 7 mm i 1 mm de diàmetre, agrupades en el port està connectat a terra per sobre
de 0,05 mm d'avió.Malla de 1 / 32 lambda.
No tinc cap problema,
a la dreta i cercle S11 -24 dB a 10,2
GHz
Intenta canviar d'excitació i oblidar-se de S11 - no és el seu problema.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back