molt urgent 8051 amb gps

T

torana

Guest
Hola, estic en problemes amb gps. Estic utilitzant GPS 600L de cirocomm. No sé com interactuar amb aquest GPS amb 8051. El receptor GPS es té de 8 pins. que Déu m'ajudi a fer el circuit receptor GPS amb MAX232. gràcies.

http://www.8051projects.info/exp12_8.asp
gps7.GIF

gràcies. no estic fent servir el mòdul GPS. Estic utilitzant el receptor GPS. que consta de 8 pins. PIN1: 3.3v PIN2: TERRA ANALÒGICA I DIGITAL PIN3: Rx PIN4: Tx Pin 5: v-ANT (2,7-3,3) PIN6: GND (analògic i digital) PIN7: RESET (NO CONNECTION) PIN8: ANTENNA EXTERONAL [COLOR = " Silver "] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 11:05 ---------- missatge anterior era a les 11:04 --------- - [/SIZE] [/COLOR] gràcies. no estic fent servir el mòdul GPS. Estic utilitzant el receptor GPS. que consta de 8 pins. PIN1: 3.3v PIN2: TERRA ANALÒGICA I DIGITAL PIN3: Rx PIN4: Tx Pin 5: v-ANT (2,7-3,3) PIN6: GND (analògic i digital) PIN7: RESET (NO CONNECTION) PIN8: ANTENNA EXTERONAL

El circuit l'he posat tot és compatible amb el GPS. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 07:39 ---------- Càrrec anterior va ser a les 07:38 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Ús: 3,3 V GND PIN6 de gps Rx Pin 9 Pin Tx en MAX3232 MAX3232 10 en [COLOR = "Silver "] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 07:47 ---------- Previous post va ser a les 07:39 ---------- [/SIZE] [/COLOR] Recordeu el seu nivell de tensió de 3,3 V. gps Circuit al post # 2 utilitza anivellament 5V senyal.

gràcies, puc anar a per MAX232 en lloc de MAX3232 [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Post afegit a les 11:43 ---------. - Publicació anterior va ser a les 11:42 ---------- [/SIZE] [/COLOR] gràcies, puc anar a per MAX232 en lloc de MAX3232.

Pot algú dir-me quin és l'error de mòdul GPS, em refereixo a + / - uns metres??? Aquesta és la qüestió general no relacionats amb el model específic.

Algú em pot dir quin és l'error de mòdul GPS, em refereixo a + / - uns metres??? Aquesta és la pregunta general no relacionats amb el model específic.
En cas de comprovar full de dades del mòdul de pins.

Amb un bon model (no sé el teu) i bones circumstàncies, pot ser bastant baixa (un parell de metres). Algunes unitats informarà d'un error estimat de posició de forma dinàmica. (No sé per què els models).

No veig cap ús de MAX232 o MAX3232 ... no hi ha necessitat de convertir el senyal a la lògica TTL com els treballs tant en la lògica CMOS. Simple interfície RX (de GPS) -> Tx (de MCU) i Tx (de GPS) -> Rx (de MCU) hauria de funcionar, oi??

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back