[MOGUT] RCD i preguntes MCB

N

neko_whisker

Guest
Hola, És cert que hi ha dos tipus de protecció a la unitat de consum cada elèctrics? RCD i MCD? Em van demanar que ajudés a substituir la presa elèctrica en mal estat la casa del meu bon amic a la nit. Després de comprovar amb MCB i presa de corrent elèctric, vaig apagar MCB que està connectat a la presa elèctrica va espatllar. Per què RCD mentre jo estava reemplaçant a la sortida? Me les vaig arreglar per que substitueixi la presa throughtout l'apagada a la nit amb la torxa. La seva ajuda serà apreciada Clemente

ho sento per la meva mala anglès. es pot dir d'interruptor de circuit tipus dispositius de corrent residual (RCD), si tenim fuites a la xarxa elèctrica després RCD pot trencar l'electricitat. Jo crec que el cable o un dispositiu potser hi ha una fuita petita de terra (estructura de la casa) en el moment de la substitució.

No són diferents per a cada propòsit. Ells es posen junts en la mateixa unitat. Jo vaig pensar que amb MCB fora, seria suficient i segura per reemplaçar presa de corrent elèctrica. El cable d'alta tensió no hauria d'estar viva fora de MCB. Fa curtcircuit causa neutre i la terra de tir de diferencials? Clemente

Com és que no hi ha respostes? Estic en el lloc equivocat? Vaig pensar que alguna cosa no tan a prop de l'electrònica es considera com fora de tema. Oh, anem ..... si vostè sap la resposta ràpida, però no donen, jo estaré mort al dia següent! Clemente

[URL = "http://en.wikipedia.org/wiki/Residual-current_device"] RCD [/URL] [URL = "http://en.wikipedia.org/wiki/Circuit_breaker"] MCB [/URL] Depèn de si el MCB és pol simple o doble. Si es tracta d'un sol pol, llavors només s'apaga la vida. Que pot ser arriscat si no se sap amb certesa que viuen i són neutrals en la posició correcta. Neutre i terra no són necessàriament les mateixes possibilitats - vostè pot aconseguir una diferència de pocs volts. El RCD detecta una diferència en els corrents de fase i neutre. La petita tensió al neutre crearà un corrent quan vostè la toca. Que el corrent no es correspon amb la mateixa quantitat en viu per la qual cosa es viatge. M'he mogut aquest fil a un fòrum més apropiat. "Off Topic" xat és per discussions sobre l'electrònica, no com "Què telèfon mòbil utilitza vostè?", "Quina és la teva pel lícula favorita?" La gent, etc que estan aquí per respondre a les preguntes electrònics no solen mirar allà. Keith.

Gràcies Keith, Uf ... Les meves cames encara estan patejant Clemente viu

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 16:13 ---------- Previous post va ser als 16 anys : 05 ---------- </span></span>
Hola Keith, Significa això que cada vegada, fer algun canvi a la xarxa elèctrica, que ha d'establir RCD fora? Clemente

Sí, si el MCB són només d'un sol pol. Si ens fixem en el nombre de la MCB, llavors hauria de ser capaç de verificar si es tracta d'un sol pol o doble, però en cas de dubte, matar tot el panell en comptes de a tu mateix. A casa meva tinc aquests però només són d'un sol pol. Keith.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- missatge afegit a les 09:22 ---------- Previous post va ser a les 09:19 --- -------</span></span>
Per cert, els bipolars "look" de dos pols: [URL = "http://uk.farnell.com/merlin-gerin/c60hd206/mcb -6a-2pole-type-d/dp/1421170 "] bipolar [/URL]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back