[Mogut] Pregunta sobre el disseny basat en microprossor

M

mr_vasanth

Guest
Tenim un microprocessador amb la línia d'adreces de 16 bits i 32 bits de dades de línia. Suposem que tenim només un record 16KB qual s'accedirà per aquest microprocessador. Per accedir a adreces de memòria 16KB línia LSB 14 bits de la línia de direcció és suficient. Però, què passarà si el microprocessador intenta accedir a algun lloc que està més enllà de 16KB? Com s'ha de gestionar mentre fem un disseny basat en el processador?

Però, què passarà si el microprocessador intenta accedir a algun lloc que està més enllà de 16KB
Això pot dependre en gran mesura del sistema de descodificació d'adreces implementat en el processador i el disseny de circuits?. Típicament, en maquinari real que potser no definit o simplement embolicar al voltant, abordar el mateix emmagatzematge implementat una i altra vegada.
Com s'ha de gestionar mentre fem un disseny basat en el processador
No estic segur que aquest fil va al "Electronic preguntes elementals" secció. El disseny del processador es realitza en un HDL? Si és així, crec que hem de moure el fil per una secció més apropiada. BigDog

BigDog Hola, Té alguna idea de quan deixarem l'espai d'adreces definit, quan anem a embolicar i quan s'accedeix al mateix emmagatzematge implementat. Només vull fer una ullada a la diferència en termes d'arquitectura.

Amb un espai d'adreces de 64 K, 16 K i present les línies de direcció superiors no desxifrats, el 16K simplement es reflectirà 4 vegades. Així ubicacions 16384, 32768, 49152 seria la mateixa que la posició 0. Ubicacions 16385, 32769, 49153 igual que la ubicació 1, etc (fins arribar a la zona de mirall al costat). Amb mirall = no és una "còpia" d'una zona d'ubicació / memòria, sinó una i la mateixa cosa "visible" en diversos llocs diferents. Així que escriure ubicació 16384, llegir el valor de posició 0, etc

@ RetroTechie - Bona explicació. De fet, tinc unes quantes taules inicials de desenvolupament que presenten aquest comportament. @ Mr_vasanth - Òbviament per evitar aquest envolten / mirall comportament tota la línia de direcció ha de ser utilitzat en l'esquema de descodificació. Vaig a moure aquest fil per a una secció més apropiada ja que crec que el tema és més enllà de l'electrònica de primària. BigDog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back