ModelSim tcl expressió

E

echo47

Guest
En el meu banc de proves ModelSim, estic tractant de manejar un bus de 16 bits amb els resultats d'una expressió tcl. Per exemple: la força myBus [expr int (10000 * sense (4.0))] es queixa que ModelSim -7568 és inacceptable. Bé, sí, la "força" s'espera un format com-16'd7568 o 1110001001110000. Què puc afegir al meu expressió per fer la conversió de format és necessari?

Hola, Pot ser que vostè pot usar la comanda concat en una macro: establir un "16'd" sèrie b int (10000 * sense (4.0)) si [expr $ b> 0] i després conjunt {c [concat $ a $ b ]} else {setembre c [concat - $ a [expr abs ($ b)]]} vigor my_bus $ c: wink:

Resposta tan savi, i jo no ho entenc en absolut, perquè sé que una part molt petita de Tcl (ACEPTABLE! encara després d'anys i anys!) [/ ​​Em] No obstant això, fins on jo sé, hi ha molts mitjans per generar una ona sinusoïdal. Només generar els coeficients amb un programa en C (per un període de pols) i posar a tots en un arxiu, i el restant és per escriure un simple Verilog, VHDL per llegir l'arxiu, i conduir l'autobús. :)

Hola mami_hacky Estic d'acord amb tu, prefereixo arxiu de text amb la generació dels valors dels estímuls. I perquè jo no sóc un programador de C, ús de MS Excel per generar els meus valors 8)

En realitat, TCL és molt poderosa. Vostè pot aconseguir el que vols: la força myBus [format "# 16 x%" [expr int (10000 * sense (4))]];

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back