Mode / s! m de la Força, els problemes noforce.

J

jelydonut

Guest
Estic tractant de forçar un senyal a un INOUT per dir 100ns, a continuació, deixeu-lo anar per a una sortida a 200ns llavors la força del senyal en un altre a ella en 300ns. Quina és la millor manera d'aconseguir això? jelydonut

És molt fàcil escriure un banc de proves en Verilog / VHDL per fer aquest treball.

Jo entenc que .. Jo no estic segur de com desforzar en 200ns després de fer dir a .. força de les dades 1010101011110000 100 jelydonut

Tractar d'establir a la 'Z' :) hauria de funcionar. Igual que SIG_IO

quan la força d'un senyal # edit -> Força es troba sota Tipus tres tipus del senyal que es va obligar congelar - disc - dipositi ús dipositi, ja que significa que el senyal se li donarà el valor perquè ho treballés una altra unitat d'origen que en aquest temps que prendrà el valor conduït per l'altra font. que l'ajudarà en el cas

En realitat ho he descobert .. força w / cancel · lació de .. Ara estic treballant en el meu tcl scripts .. jelydonut

pot vostè si us plau envieu-me la seva solució en els detalls, ja que és nou per a mi, com jo sempre ús dipositi a solave ​​aquesta situació (la força dipositi ...)

Crec que he eliminat el. Fer-ho vaig haver de utilitzar .. però la seva força simple .. Si vostè fa alguna cosa a dir "força / alt / dades 16 # FF 100" pot llevar-li la força que a la pràctica "la força / alt / les dades de cancel · lació de 200". Així que dir que escriure un script tcl d'un bus bidireccional. Vostè podria fer un bucle per obligar a les dades en ell quan RD_n = 0 en cas contrari podria cancel · lar-que la força el que les dades es pot donar sortida a través del nucli. Però llavors ja Haft ficar-se amb $ ara per no perdre de vista el temps .. a menys que vostè va fer .. força / alt / dades cancel · lar [$ ara] o alguna cosa així .. És una suposició .. no ho he provat. jelydonut

Si he entès bé el problema correctament, la comanda 'noforce "també ho farà. Un comando de "noforce" s'utilitza per eliminar l'efecte de les ordres de qualsevol actiu "força" sobre els temes seleccionats HDL.

Oh fresc .. ok .. no es va adonar que hi havia una .. només utilitza sempre de cancel · lació .. jelydonut

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back