Microcontroladors als Emirats Àrabs Units

F

ful babu

Guest
plz algú pot dir on puc comprar Atmel / microcontroladors PIC a Unió dels Emirats Àrabs Units (abudhabi Dubai, Sharjah, ajamn ... etc)?

THX

 
Nowe przepisy Unii Europejskiej w zakresie ochrony danych osobowych wprowadzają jeden spójny zestaw wymagań dla wszystkich podmiotów będących w posiadaniu danych osobowych obywateli UE.

Read more...
 
Hola, estimada

Puc comprar, enviar un missatge privat a mi.

 
Hey hassan1980

El tipus es pregunta on pot comprar els responsables i el AVR als Emirats Àrabs Units

És millor fer un serch per a botigues d'electrònica en els Emirats Àrabs Units, i segurament els trobarà babu ful.

Good Luck

 
ful babu va escriure:

plz algú pot dir on puc comprar Atmel / microcontroladors PIC a Unió dels Emirats Àrabs Units (abudhabi Dubai, Sharjah, ajamn ... etc)?THX
 
puc vendre o what do u necessitat d'especificar els tipus de UR i quants?i puc enviar cotització u.PM em.

 
i just want to kno if any of u kno any particular shop/area tat sells mcu in dubai/sharjah/amman

THX únic metall semblen entendre la meva pregunta, per a altres dubti i hav cap problema en comprar microcontrolador i estic segur que ni tan sols pot comprar a un cost menor que qualsevol altre o, o cant Thigs tan sols imaginar com de barat aquí només donar ua pista Si compro 1PC resistance it will cost me 0.008 usd, PIC12F675 abt 0.9usd so imagine wat wud be the quantity price, so plz no more offer
i just want to kno if any of u kno any particular shop/area tat sells mcu in dubai/sharjah/amman

Espero que s'explica amb prou claredat

THX

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top