Microcontrolador i els circuits protoboard. És una mala idea?

M

mcoster

Guest
Hola a tots, estic fent un projecte escolar amb 8051, ADC, LCD i de comunicacions en sèrie. Estic fent els meus prototips utilitzant un protoboard. El problema és que tinc errors aleatoris succeint. M'agradaria saber dels més experimentats, si aquests errors poden ser causats pel protoboard (dolent) d'aïllament per a altes freqüències, ja que el meu codi font sembla estar bé? Estic usant un rellotge de 12 MHz a 8051 el rellotge, la meva taxa de Boud per al port sèrie és de 2400 bps. Moltes gràcies. mcoster

No protoboard (prototip protoboard) no és una mala idea. Imagineu si vostè les coses per a soldar i dessoldar de nou per petits errors. Quants errors que un home pot fer? Més tard, a construir esquemàtica, dibuixar i fer disseny en placa de circuit imprès.

Hola, Vostè pot verificar la font d'alimentació, si vostè té o no la dissociació condensadors 10-100nF + 10uF en els carrils d'energia! Bye

Quan s'utilitza protoboard (sense soldadura) de verificació de mal contacte en els forats (si la protoboard és vell i molt usat) i utilitzar cables curts. Alguns amics tenien problemes amb la capacitància entre els contactes del que poden fer que el oscil lador de vidre no funciona com estava previst.

Al meu entendre, l'hora de dissenyar una aplicació que treballa amb alta freqüència, que serà millor si s'utilitza una placa de soldadura. Amb protoboard prototip, de vegades hi ha alguns problemes amb els contactes elèctrics i el cablejat. Comproveu que els cables i assegureu-vos que tots els contactes són bons!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back