Mesura de la pressió d'un sensor piezoelèctric resisitve

W

Willykilly

Guest
Hola a tots, em va dir el meu amic que necessita una font de corrent de 4 mA per a la mesura d'una sortida d'un sensor de pressió. Per què és que es requereix? Gràcies per endavant.

Quin és el sensor de pressió? Sense alguns detalls més, és impossible de respondre. Keith

Hola a tots, Gràcies per la resposta. Estic usant un sensor piezoelèctric resisitve i un llenguatge soca.

Quin és el sensor de pressió, el que galga? Sense alguns detalls més, és impossible de contestar! Keith

hola willykilly si utilitza piezoresistiu llavors vostè ha de subministrar el sensor amb una font estable de 4 mA de corrent després s'amplifiquen amb amplificador de càrrega. Alguns sensors piezo-resistiu ja té font de corrent i un amplificador de càrrega en aquest. Salutacions

Estàs confonent piezoresistiu amb sensors piezoelèctrics. Sensors piezoresistivos no utilitzen amplificadors de càrrega, només amplificadors d'instrumentació (amplificadors diferencials). El seu principi de funcionament és el canvi de resistència en lloc de la generació de càrrega, es poden imaginar simplement com el silici fabricats mesuradors de tensió. Igual que amb un calibrador de tensió convencional (filferro de metall o paper d'alumini), el circuit de pont resulta una diferència de resistència en una diferència de voltatge. Diverses opcions de subministrament per ponts piezorresistivos estan en ús. Alguns fabricants prefereixen el subministrament de corrent constant, més tensió constant o l'ús de xarxes especials dissenyats de compensació de temperatura. Com es va esmentar keit1200rs:
No obstant alguns detalls més, és impossible de contestar

Hola li pot donar informació sobre la DMP015-A? Vaig saber que Vsignal Vexc = * (delta R) / R = Vexc * F * S s = sensibilitat en mV / V F = força, però en aquest full de dades sense valor mV / V es va trobar THX

140mV per l'excitació de 5V, l'escala completa, d'acord amb el full de dades. Keith.

THX hi ha dues excitacions positius i negatius i dos per què?

Vaig tractar de donar 5V i GND a una continuació de les dues coses: la sortida canviat. Així que això significa que no estan connectats entre si. No és? Estrany

Sembla que les dues meitats del pont no estan connectades internament, o per mitjà d'una alta resistència. Keith

En ambdós casos, quan vaig tractar de posar pressió no va passar res a la sortida. No vaig haver de fer servir un amplificador diferencial a sentir el canvi? gràcies per la vostra ajuda

Cal mesurar la tensió entre el + cap a fora i de sortida. Recordeu que només et donen 140mV a 15 psi, però vostè hauria de ser capaç de veure en un multímetre. Keith

Què 'pressionant'? És un sensor de pressió d'aire. Keith

com tractar a continuació? per la força que significa la pressió de l'aire? Sé que els sensors de pressió d'aire tenen un petit tub en el que pot volar. Aquest és un pla d'ambdós extrems.

Està destinat a detectar la pressió atmosfèrica pel que no té una connexió de tub (encara no hi ha una versió que fa). Li suggereixo que tracti de trobar un tub que és com 10 mm de diàmetre. A continuació, podria sostenir l'extrem sobre el sensor i cop. O tallar un tub de bicicleta i el va posar al seu interior. Keith.

ah ok, gràcies, senyor, vaig pensar que per la pressió de cap tipus de pressió. Per tant, es mesuren la quantitat d'aire a la superfície del sensor dret? Li vaig preguntar per al sensor de pes que em va donar això. És per això que pensem que va a percebre cap tipus de pressió. Gràcies de nou

Ho sentim, definitivament és un sensor de pressió d'aire. Keith.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back