Mestratge en Electrònica de Potència tesi o la font d'alimentació

E

epp

Guest
Aquest any vaig a haver de prendre el tema de tesi de mestratge en electrònica de potència o font d'alimentació en les telecomunicacions (potser els variadors de CA). No sé quin tema de prendre (a l'alcaldia de). Si us plau, em recomanen sth que és el corrent principal o molt útil en el món (o Europa) per aquests temes abans esmentats. Gràcies.

Intenta PWM temes a l'atzar. Jo estic fent el doctorat en el mateix camp, pel que pot collabrate.

Gràcies. On puc trobar una mica de literatura sobre l'assignació a l'atzar PWM per aconseguir saber què és això?

vostè pot fer ZVS o font d'alimentació zvc ......... potser un desplaçament de fase convertidor DC-DC ........ o volts / hertz de control per al motor d'inducció ... o control de vectors per al motor d'inducció ........

Et proposem el disseny d'un circuit de SMPS. Des del punt de vista el món real és molt convenient amb la seva thougths. Com que avui en dia tots els sistemes electrònics teniu una SMPS.

Fer una tesi que no condueixen a resultats no. Esculli alguna cosa a veure amb els harmònics, el camp és molt ampli i un munt de coses que necessiten ser implementats.

D'alt rendiment del motor d'inducció és a dir, unitat de fibra òptica o DTC.

Què pensa vostè sobre la tecnologia de carbur de silici sth amb font d'alimentació de les telecomunicacions (AC / DC o DC / DC)? Gràcies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back