Materials per començar a aprendre de maquinari en el camp de les xarxes

G

gayatri25

Guest
Hola amics, sóc un graduat d'enginyeria i un flux d'im fresher.My principal en l'enginyeria es Elèctrics i Electrònics. Vull aprendre de xarxes i fer la meva carrera en el mateix. Si us plau algú em pot ajudar des d'on puc començar, quins llibres puc consultar i el que tots haurien de llegir. Algú pot dir-me quins són els camps perifèrics relacionats amb les xarxes. Si us plau, ajudeu-me. Gràcies per endavant. Gayatri

Hola, sóc un enginyer elèctric, però vaig entrar al camp de les xarxes. No pots imaginar la quantitat d'informació que existeix en aquest camp, també les actualitzacions d'aquesta ciència té tot el temps. Per tant, suposo que ha de especialitzar-se en alguna cosa. En general, hi ha una part de programari i una part de maquinari, vostè pot anar al que realment li agrada, sinó com un enginyer elèctric que recomano a entrar a la part de maquinari. Si t'agrada matèria administrativa, el cap amb el programari, i prendre les certificacions de Microsoft. I si t'agrada la part de maquinari, aneu a les certificacions de Cisco, que són els millors en el negoci.

gràcies per la informació. el que vull fer alguna cosa relacionada amb el maquinari. Vull començar a llegir els fonaments, de manera que plz m'ajuden amb el que els llibres poden començar. vaig a fer aquests cursos, però abans de que on hauria de començar.

Millor: Les dades de les comunicacions i la xarxa per Behrouz A Forouzan. les xarxes d'ordinadors d'Andrew s.tanebum n Dowler cisco materials núm Packet Tracer (programari) que l'ajudarà molt ua.

gràcies vas sentir. shud i començar a llegir qualsevol llibre en particular en qualsevol sistema operatiu.

ur welcome n yup els llibres choice.the ur i esmentats són els bàsics, especialment el primer, per la qual cosa depèn de la ment sense que la comunicació de dades és una assignatura molt àmplia, com ho estic fent un projecte relacionat amb ella. Newaza millor de les sorts! n l'hi diguis a com es va.

hey gayatri25, espero la seva ajuda tinc, sinó que em faci saber que tinc diversos llibres que poden ajudar a la creació de xarxes (tant avançat i bàsic) que em faci saber si li interessa ... mail em: tekiroy@hotmail.com

Llibres per començar (en termes de creixent dificultat i profunditat): 1) Les comunicacions de dades i xarxes de Behrouz A Forouzan. --- U pot obtenir una visió general de les xarxes 2) Internetworking amb TCP / IP per Douglas E. Menjar --- Una anàlisi més en profunditat de tres conceptes de xarxes) CCNA guia - SYBEX publicació - Todd lamelle - bon llibre per començar a la certificació CCNA. Una vegada més, ofereix una bona visió de xarxes de Cisco. 4) Cisco Revista de premsa - examen de CCNA guia de certificació - per - Wendell Odom - s'arriba a conèixer la creació de xarxes de Cisco específiques, interactuar amb els dispositius de xarxa, anàlisi en profunditat .. 5) Molts simuladors gratuïts estan disponibles en xarxa per a la comprensió d'ordres de xarxa. La meva experiència personal sobre el "llibre de Tanenbaum" - es va a dormir quan o llegir-lo. yu haurà de lluitar per completar tan sols una sola pàgina d'aquesta. : | Salutacions, Mathuranathan

Jo sóc enginyer de disseny analògic, amb exp + 3 voleu canviar a la xarxa. De quina manera la meva experiència anterior l'ajudarà en el

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back