Mòdul de cambra CMOS (SEN-08.739)

S

syegg

Guest
Hola, em vaig comprar un mòdul de cambra CMOS per a un objectiu específic del projecte de la universitat. El model que vaig comprar com s'indica en el títol del SEN-08.739. Com es connecta de manera directa a les ulleres de vídeo RCA? Del full de dades, cable d'alimentació negre Vermell = = = senyal de fons groc que havia soldat el cable negre i vermell en el connector de la bateria de 9V, i m'agradaria fer el cable groc a les ulleres de vídeo RCA. No obstant això, les ulleres de vídeo RCA si té dos sub-wire, que és de terra i del senyal. On he de connectar el cable de terra de les ulleres de vídeo RCA? A la terra del mòdul cambra de ganes de saber de vosaltres. Gràcies per l'ajuda. Salutacions cordials, syegg

Jo esperaria que les ulleres de vídeo que tres els cables, no dos: energia, la terra, i del senyal. Vostè necessita tenir un terreny comú. Terra del sensor d'imatge seria lligat a la terra de les ulleres de vídeo, que està connectat a terra de la bateria de 9V. Si els seus ulleres també pot funcionar amb la bateria de 9V (millor veure el full de dades!), Llavors tant millor. Assegureu-vos d'utilitzar un cable blindat adequat per a la línia de senyal (com alguns coaxial, o un d'aquests cables que s'utilitza per connectar el seu VCR / DVD al seu televisor). Frank. http://www.frankvh.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back