Màsters Proposta de projecte - suggeriments necessaris

C

crazy4analog

Guest
Hola,

Estic a punt d'iniciar la meva Mestratge projecte.El meu enfocament és per electrònica de potència, amb una certa exposició a fons per al disseny analògic també.

Jo estava mirant en línia diferents projectes i es preguntava un disseny Buck / boost converter similar al que les companyies venen, que proporcionen tant l'electrònica de potència i experiència en el disseny analògic.Cercant els seus comentaris.Serà factible o meu objectiu per a res.

A més, seria útil, si podria oferir algunes altres idees.

Gràcies

Bé, acabo d'acabar un mestratge en electrònica de potència relacionats amb el terreny.Puc dir-li que el seu assessor acadèmic diuen que no importa si el seu projecte final és vendible a la indústria ..només que conté molt mèrit acedmic.que prefereixen a explorar un nou descobriment a través d'anàlisi / simulació significa llavors el disseny d'un producte que vendre.

Si vostè està interessat en Buck / Boost convertidors com a base per a la seva recerca, li suggereixo que IEEE cerca, PESC i els documents de l'APEC amb la paraula clau "convertidor" (per exemple) per obtenir una idea del acedmics interessants.

una cosa que pensava que era un tema interessant va ser la manera de fer la gestió de la salut pronòstic a través de mitjans sensors.No és tan difícil de fer amb una càrrega de motor (FFT és a dir, en el termini actual per determinar la salut del motor mecànic) ..Però, com fer-ho amb una font d'alimentació, on la càrrega és potser una bombeta (o LED, com és el futur dels sistemes d'enllumenat).Sí ..que faria per a un tema de recerca interessant.

Mr.cool

Gràcies mr.cool!

Estic buscant a Google el tema suggerit per vostè.em sembla interessant.

També estic buscant en la IEEE i de l'APEC, però, no estic familiaritzat amb la PESC, podria elaborar.

Gràcies de nou per la teva ajuda.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back