LQR i les limitacions de temps de domini

B

bharundi

Guest
Hola,

Estic buscant un Mathod definit (almenys) per al disseny de controlador, utilitzant el mètode LQR amb el temps-contraints de domini (és a dir, el temps de pujada, l'excés, el temps d'enduriment, amplada màxima, etc.)He tractat de "prova i error" enfocament utilitzant LQR funció de MATLAB.Però estic buscant una millor forma de disseny del controlador utilitzant algun procediment definit per a la selecció de Q i R (matrius de ponderació) per donar una resposta transitòria desitjada.

Tots els comentaris i suggeriments són benvinguts.

Gràcies,
Bharundi
bharundi (at) hotmail.com

HI,
Vostè pot trobar el fitxer adjunt interessant ...adéu.

scoppu
Malauradament, cal iniciar una sessió per veure aquest arxiu adjunt

Hola, Thx de resposta i l'afecció,

El meu sistema és SIMO.Tinc 4 estats.

Records,

El problema que vostè afirma és un problema d'optimització per a l'índex j es pot resoldre (almenys alguna solució) mitjançant la construcció de matrius de ponderació adequada Q, R, (per exemple Q és definida positiva) calcular l'índex d'acompliment J i optimixing aquesta funció.Jo veig el problema com un procediment d'optimització de segon grau.

Durant els primers intenten utilitzar el Blockset ENT de MATLAB, simular el càlcul de l'índex de rendiment i tractar de trobar aquestes matrius amb les seves limita la força bruta usant aquest procediment d'optimització no lineal.

Digues més ...Benvolgut Bharundi, si us plau esperi mi.
Us enviaré un exemple, però no puc ara (molt ocupat), però no si és massa tard per el proper cap de setmana, ho faré

Last edited by nebisman el 08 de maig 2004 15:21, editat 1 cop en total

Hola nebisman,

Thx per a alguns consells, però té algun manual o guia sobre el procediment de MATLAB que vostè ha esmentat ...
Per descomptat, puc mirar a ajudar MATLAB, però estic parlant d'alguns comandaments i el procediment ...

Gràcies,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back