Limitador de corrent de 12v carregador de bateries

S

Steptoe

Guest
Hola,

Jo tinc un carregador de 12V bateria de cotxe, que vull tractar i adaptar-se a utilitzar com un carregador de bateria de la motocicleta, sí que es pot utilitzar tal com està, però les bateries de motocicletes no necessiten 4/6 ampers xocar-hi, ho farà la feina, però m'han dit que podria bullir la bateria

La meva idea és reduir el corrent de dir 1AMP Maximu, amb un limitador de corrent ......

És això possible, o és que no va merèixer la pena l'esforç, només per veure si es pot fer.

Sóc conscient que hauria d'haver caure 4Amp a 1 ampere, de manera que d'alguna manera ha de desfer-se de 3 ampers per valor de calor, bastant!

Gràcies

Bateries sempre duren més quan estan estressats menys, tant en la càrrega i descàrrega.Vostè està ben a limitar el corrent de càrrega.La millor aposta és limitar el corrent suficient que es pren el temps disponible per a carregar completament la bateria.Jo suggeriria un límit de 1 / 10 o 1 / 20 de l'amp-hora de capacitat de la bateria.

És possible que vulgueu utilitzar alguna altra font d'energia, com ara un alt subministrament d'energia banc amb limitació de corrent, el cobrament si no és necessari realitzar el cobrament amb molta freqüència.Això és el que ús per gelcells.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back