Les diferències bàsiques en l'arquitectura d'IBM i Intel

L

leoren_tm

Guest
amabilitat de discutir la diferència bàsica en l'arquitectura de IBM i Intel ..? TNX

IBM i GE són, bàsicament, finançar la companyia ara. Intel continua sent una empresa de fabricació.

hey que està demanant en l'arquitectura de processador / PC ... no financer o el buisness ..

una actitud cap a la tecnologia d'una empresa ha de determinar el bé que serà i el que es acaben en. Jo votaria a favor d'Intel en lloc d'IBM. És cert IBM és el proveïdor de PC, però no avui, no tenen ni tan sols una petjada en la indústria del PC ara. Així que era de GE, que solia ser un gegant de la invenció. Encara que IBM encara aconsegueix una certa capacitat de fabricació de xips a Fishkill Nova York, no sé quant de temps seria per als MBA decideix vendre aquest negoci a les empreses d'ultramar. : (Molt compatible amb Intel i AMD.

Jo ni tan sols sé quin és millor, el poder d'IBM o l'Intel Xeon

IBM família PowerPC és a prop del final de la seva vida. Fins i tot Apple abandona IBM per als productes de sobretaula i portàtils recentment.

gràcies per la resposta ... yah m'estava preguntant sobre l'existència achitecture ... amabilitat de compartir coneixements ..... [Size = 2] [color = # 999999] Afegit després de 58 segons: [/color] [/size]
gràcies nikhilele

Hola Leoren, que no puc comentar molt de interms architectture. Com que hi ha molta diferència entre un 2. Intel és famouse de la seva arquitectura de processador x86. IBM és ben conegut de la seva Core IBM Power PC. ARM és un altre jugador important en el Markert integrat per a la família ARM. Potser o pot estudiar l'arquitectura de PC Power Architecture davant a 86 per obtenir la seva resposta a la pregunta?

Els processadors d'Intel segueixi little endian whreas processadors IBM per cada mètode big endian en l'emmagatzematge de les dades.

\ l'? 8086 de la família? Em pot donar una explicació detallada sobre el mateix? fa el processador IBM fabricació?? no crec> oi?? potser pel que estan fent servir el processador INTEL ..?? ¿És això correcte? [Size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 minut:. [/Color] [/size]
Què vols dir sobre "endian"? THX

Ah, sí, fan que els processadors. Mainframes en el Sistema de 370 sèries i altres equips de la Sèrie-i. No veurà els va esmentar si no està familiaritzat amb MIS i la literatura d'IT.

com una qüestió de fet, IBM Fishkill planta de manufacturer el xip per a la PS3 de Sony.

Ah, sí, fan que els processadors. Mainframes en el Sistema de 370 sèries i altres equips de la Sèrie-i. No veurà els va esmentar si no està familiaritzat amb MIS i de TI la literatura.
i per això quan vaig llegir el llibre de l'Assemblea, sobre IBM, que utilitza l'arquitectura Intel? (Processador Intel) [size = 2] [color = # 999999] Alta després de 1 minut: [/color] [/size] [quote = funnynypd] com a qüestió de fet, IBM Fishkill planta de manufacturer el xip per a la PS3 de Sony [/quote] que fabriquen per a PS3.? i altres dispositius portàtils? ¿Què hi ha dels ordinadors? els ordinadors personals?

IBM Fishkill és una fàbrica de fabricació de xips de gamma alta, igual que la PS3 de 8 nuclis de CPU. IBM va vendre el seu negoci de PC.

gràcies per això .... Em pot donar alguna informació sobre l'arquitectura d'IBM? Com és diffrent d'Intel?

A causa que vostè està llegint sobre la IBM PC . La sèrie PC sempre ha tingut un processador Intel, començant amb el processador Intel 8088 a la PC original. Si se li va preguntar sobre els processadors que IBM va dissenyar, llavors vostè necessita per veure els processadors que no són part dels ordinadors. IBM va vendre la seva fabricació de PC, el que significa que no són de fabricació per als clients minoristes. Encara la fabricació d'almenys dues sèries de processadors que són o bé arrendades o venudes directament a les empreses.

IBM va ser / continua sent bona en el disseny professional, però la desgràcia d'Intel capturat tot el mercat de PC. IMB s'està seves tàctiques més negocis.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back