L'elecció d'un projecte de graduació

B

benoit89

Guest
hola a tots estic en l'últim any d'enginyeria electrònica i estic treballant per a un disseny analògic de circuits integrats només em volia fer un xip GPS, però em va semblar que seria difícil per a mi, així que ningú pot suggerir alguna cosa fàcil de fer? vaig a fer el disseny de circuits integrats des del disseny del nivell de transistors fins al disseny (sobre la fabricació no sé si està malalt o no fer) el que vull fer una fàcil GP no vull fer una difícil tot el que necessito és entendre el projecte de la aa la z no tinc vuit mesos per acabar el GP de partida des de l'1 d'agost, així que qualsevol suggeriment els grans THNXXXXXXXXXXXXXXXX

Vostè pot treballar en les etiquetes de PFID, de baixa potència modulador / demodulador de disseny i implementació, ...

PLL sempre és bona ALU, DAC, ADC, etc El nivell de dificultat no prové dels dissenys, però les especificacions dels dispositius. Posar-los en les especificacions de baixa com bits de baixa, baixa resolució, serà més fàcil.

Per què no disseny senzill DC-DC Buck convertidor amb control intern de la interfície de corrent de càrrega i I2C per enviar les dades? Que és relativament fàcil (DCDC) de control intern de la càrrega és un projecte interessant i I2C no és difícil fer-ho bé.

THX per a tots, però vull dir-los que vaig a treballar-hi sol (no és una qüestió de dificultat, però és qüestió de temps la veritat és que va a treballar en aquest projecte durant un semestre només tots els meus col · legues que treballen en un projecte similar amb un grup de 8 membres), de manera que només és un problema? com t'he dit que vaig a començar el disseny des del principi fins al disseny que estava pensant en fer un mòdul GPS, però crec que serà tan difícil ic98: gràcies, o donar-me una idea de fer una cosa que mai pensa en ell (què tal fer un demodulador FM IC com el mateix que trobem en el mòbil) fluorescents: quan em vaig decidir a fer aquest favor. Vaig triar un ADC (delta sigma), però em va semblar que serà difícil, però per a un PLL el vaig llegir i és interessant pel que qualsevol informació més PLS! Teddy: no o pensa que és difícil fer un I2C per DCDC serà bo, però necessito alguna cosa que el professor deia WOW quan el veuen, però thnx per ur resposta nois thnx o: D

benoit89, la veritat és que recordo una vegada més, fent projectes en matèria de comunicació sense fils (RF electrònica) té més partidari (científic i financer!) així que si vostè no vol un projecte per a l'estiu, però fer-ho com més aviat millor

Si el professor entén alguna cosa, llavors la mesura de corrent de càrrega DC-DC sense dispositius externs i sense RDSON creixent de dispositius de seguretat l'hi WOW. Allà vostè pot aconseguir treball en TI i una altra empresa en qüestió de minuts! Confia en mi. Però del que vostè està pensant que assumeixi que el seu professor és home de RF.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back