LC disseny de filtre de pas baix per al MASP filtrat

B

basofias

Guest
Hola amics, estic construint en l'actualitat, un inversor CC-CA d'ona sinusoïdal. Estic dissenyant l'etapa de sortida, pont H i LPF (filtre de pas baix), tinc algunes preguntes et Abou filtre de sortida LC. La meva freqüència de commutació MASP és al voltant de 8 kHz (10 kHz màxim) La meva sortida d'ona sinusoïdal de 50 Hz són fonamentals freqüència. Com puc dissenyar un filtre LPF sobre la base de la secció L del filtre LC 1 polo? Qual el valor de la freqüència de tall s'ha d'utilitzar en el càlcul del filtre? Que l'espatlla valor d'atenuació que utilitzo en el mateix càlcul? 3dB? Que els valors d'impedància de sortida típica? Basofias! : Roll :: roll :: roll :: roll :: roll :: roll :: roll :: roll:

secció de filtre LC 1 polo?
Hola Benvolguts basofias Quan dius filtre LC, i no utilitza bucle de corrent, vostè té dos pols, no un dels pols. En qualsevol lloc, vostè ha d'utilitzar un filtre de Butterworth (segon ordre). i becasue utilitzar MASP, pot utilitzar un LPF amb f0 = 4 kHz (freqüència més baixa pel fet que la seva és de 50Hz). Per cert: no us oblideu d'afegir un bucle de realimentació per estabilitzar el seu lloc de valor, ja que utilitzarà un filtre de mantega val la pena, i si la càrrega es tornen més alts que la càrrega normalitzada de la tensió de la sortida del filtre lloc pot ser tan alt com alguns KV ! Els meus millors desitjos Goldsmith

Goldsmith es pot explicar com atendre a la tensió de sortida en el disseny del filtre de pas baix. i també Vols dir que f0 és la freqüència de tall

Benvolgut babatundeawe Hola Sobre f0, sí, la meva mitjana és la freqüència de tall. però què vol dir amb això:.
la forma d'atendre a la tensió de sortida en el disseny del filtre de pas baix
Els meus millors desitjos Goldsmith

Hola amics, sobre la seva expalnation, ho estic entenent! Per què vostè tria 4 kHz per al FC? No és possible utilitzar onother valor de la freqüència? Si us plau vegeu el quadre adjunt, per a una millor comprensió de les meves preguntes. Gràcies. Basofias

Benvolguts basofias Hola de nou Una pregunta sobre el diagrama que va fer: saps el significat darrere de pols? En cas afirmatiu, sap vostè que el nombre de pols de cada circuit depèn del que és? Vostè va escriure un pal, a prop d'alguns dels seus filtres. Saps el significat darrere de cada objecte de filtre? si no, puc descriure tots ells per a tu. (Crec que la teva suposició no és correcta). He seleccionat 4 kHz, ja que, vostè necessita 50 HZ a terme en el seu lloc! has confós sobre això? com vostè probablement sap, si vostè tracta d'aconseguir una ona sinusoïdal d'una ona quadrada de 50 Hz, serà molt difícil i costós. i no utilitzarem d'aquesta manera, (mai). Com vostè potser, saps, cada un consisteix en MASP un component de baixa freqüència i un component d'alta freqüència (amb moltes bandes laterals). La freqüència més baixa que vostè té en l'espectre del seu MASP és de 50 Hz, de manera que la freqüència de tall, pot ser més alt que això, quan la freqüència de la portadora és alta! per tant el valor dels elements del seu filtre serà raonable, i serà barat! Millors Esdeveniments Goldsmith

Hola Goldsmith, crec que dos pols del filtre és igual a la del filtre per socond, per que dic això en el meu esquema. Jo vaig escriure un pal en tots els filtres, excepte en l'últim, perquè crec que aquests filtres només té una fi i un pol! No hi ha relantionship d'aquests dos paràmetres?? Nombre de pols i número d'ordre? La meva idea no és la correcta??? Bé, el meu senyal MASP consisteix en un PWM de 50 Hz i PWM d'alta freqüència de commutació de la part baixa de la FET és H-Pont. La meva alta freqüència PWM és 8kHz arround, i entenc que el meu pc pot ser superior a 50 Hz, però per què 4kHz? Els seus 2kHz possibles, per exemple? La idea és fer filtre de pas baix amb elements de tipus ressonable un inductor i un condensador només, i serà barat! exactament! He publicat alguns questins sobre MASP, però en un altre fil del fòrum de TIS. Vegi si us plau l'enllaç: [URL = "http://www.edaboard.com/thread250505.html ~ ~ HEAD = NNS"] http://www.edaboard.com/thread250505.html [/URL] Gràcies per l'ajuda del meu amic! Basofias

Crec que dos pols del filtre és igual a la del filtre per socond ....
La idea és fer de filtre de pas baix, amb elements de tipus ressonable un inductor i un condensador només ....
Això és un filtre de segon ordre. Hauria de ser suficient.
El meu alta freqüència PWM és 8kHz arround, i entenc que el meu pc pot ser superior a 50 Hz, però per què? 4kHz
Crec que 4KHz és massa alt. 1 KHz seria millor, o potser fins i tot 500Hz. La freqüència de tall del filtre ha de ser prou baixa com per donar una bona atenuació a 8 kHz.

Hola de nou
Jo vaig escriure un pal en tots els filtres, excepte en l'últim, perquè crec que aquests filtres només té una fi i un pol!
Quan es té una bobina i un condensador, que té un filtre de 2 º ordre. que vostè té 3 elements imaginaris, significa que vostè té tres pols, i serà per tercer.
No existeix relantionship d'aquests dos paràmetres?? Nombre de pols i el número d'ordre?
El nombre de pols seleccionar l'ordre de cada filtre. I sobre la freqüència de tall, 2kHz sembla bé, però el valor dels elements del seu filtre serà més gran. amb una aproximació, podem seleccionar per 1/2FC millor sort Goldsmith

d'or Smith, volia dir que, com tenim en compte els valors de les bobines de l'inductor en l'altre per ser capaços de manejar la tensió requerida dir com 230V AC. pls i també m'agradaria a mi educar més de filtre de pas baix poc confós pel que fa al imatge wat o explicant pel que fa al fet que he de permeten passar de baixa freqüència i, però tinc la freqüència cuttof que segueix sent alta. agrada el que estàs explicant a basofias. gràcies

Vull dir que com tenim en compte els valors de les bobines de l'inductor en l'altre per ser capaços de manejar la tensió requerida dir com 230V AC.
Benvolgut babatundeawe Hola Què vols dir amb això? les teves paraules em confonen! Sé que vostè té una pregunta en la seva ment. però com puc contestar quan jo no podia entendre el seu significat exacte? Si simplifica la seva mitjana i descriure'l, potser jo pugui ajudar. I sobre els filtres de pas baix, no hi ha cap problema, del meu costat! acaba de dir on és el problema d'ells, puc descriure el comportament d'ells en detall. Els meus millors desitjos Goldsmith

Benvolgut Goldsmith gràcies per la seva paciència i l'entusiasme d'ajudar. vaig a tractar de trencar la meva necessitat de baixar el més prop possible. Estic tractant de construir un iverter amb el SG3525 per conduir una ferrita en la configuració de Pul empenta i generar un voltatge de 325 VCD a 5 kHz. llavors jo vaig a utilitzar per per generar ona sinusoïdal en la manera de fullbridge voltant de 5 kHz. així que la meva pregunta és la següent, definitivament sé que necessito un filtre de pas baix perquè la freqüència a la meva freqüència fonamental de 50 Hz 1. Com puc aconseguir això, considerant una. potència de sortida (en el rang de 1000w i més) b.output actual. (A partir de 5 ampers) c. sortida de tensió. (230 ACV) 2. quin tipus de filtre que necessito. (Una LC o RC a) Perquè jo sé de la seva difícil fer un inductor o si no té un mesurador de inductància. gràcies babatundeawe

Hola babatundeawe, Com es fa sinusoïdal amb microcontrolador PIC? Tres nivells PWM? O binivel PWM? Sobre les seves preguntes: Fcutout = 2,5 kHz Filtre LC escriure L'inductor dels elements ressonant amb la qualificació de 5 A i tipus X2 condensador. Només tinc una pregunta en aquests filtres ... que la impedància característica d'aquest tipus de situació, 10ohm i 20ohm 50ohm?? Espero haver ajudat a les seves preguntes, Gràcies

Benvolgut basofias Hola Has vist els meus missatges anteriors amb compte? com li vaig dir a la impedància a posar d'aquests filtres, es pot dissenyar per impedàncies molt baixes (per exemple 10 ohms o menys) i després vostè ha de prendre DC retroalimentació des de fora lloc i després rectificar i filtrar ell (el feed back tensió) i llavors vostè ha de donar aquesta mostra de la tensió de realimentació de la primera etapa. Saps per què? o que estigui familiaritzat amb el comportament dels filtres per valor de mantega? (En lloc d'impedàncies de diferència) Bona sort Goldsmith [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- Missatge afegit a les 15:11 ---------- Post anterior va ser a les 15:08 ---------- [/size] [/COLOR] Estimat babatundeawe Hola Sobre la seva sortida a col · locar el filtre, s'ha d'utilitzar el tipus LC, a causa de dues raons: 1 - d'ordre superior en lloc del filtre RC 2 - Baixa dissipació i sobre els seus altres preguntes, em pot dir, les explicacions una mica més que el que és el seu problema? No estàs familiaritzat amb els passos de disseny? o simplement no es poden seleccionar els components (MOSFETs o IGBTs o .... etc) Una abraçada Goldsmith

Hola orfebre, he understanded totes les seves explicacions, sense problemes! Actualment estic provant el controlador de pont H, i el pont H. El meu pont H en aquest moment es basa en 4 MOSFET de canal N, i la tensió d'alimentació (DC BUS) és 12 o 24, només per provar la resposta del circuit i l'etapa de filtració. Quan tinc una retroalimentació d'aquestes proves que els posen aquí. Gràcies per tota l'ajuda! Salutacions cordials! Basofias

Goldsmith, gràcies pel desig d'ajudar a ur. i sap molt bé el que estic tractant de fer, però necessito més claredat com pel disseny del que vull fer. Jo sé com configurar el pont complet, i seleccionar el component que sigui necessari, però on estic tenint problemes és el disseny del filtre de pas baix. necessito saber els paràmetres que intervenen en la fabricació d'un (filtre LC) com o he aconsellar. si us plau em pots donar un manual sobre això. gràcies @ basofias Bé, jo no entenc el nivell de PWM de tres o dos nivells. però estic tractant d'implementar això usant la capacitat de la fullbridge per exemple, per 16F887. que vaig a fer això mitjançant la generació d'una LUT de si. es refereix a

Benvolgut babatundeawe Hola de nou El problema és que no sé que el que és el problema exacte en el procés de disseny d'un simple filtre LC? ¿No familiaritzat amb les fórmules de disseny? Millor sort Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back