Laptop Battery

J

Johnson

Guest
Necessitem la seva ajuda per al detall o instruccions del portàtil de bateries i la configuració de circuits, especialment
m'interessa saber més sobre circiut que és generalment dins de la bateria!És el carregador o protected?

hai Johnson, El circuit dins de la bateria té dos propòsits.Un controla la temperatura de la bateria durant la càrrega i envia un senyal al micro controlador principal sistema de tarifació basat en l'interior de l'ordinador portàtil per apagar el procés de càrrega.En segon lloc
s'ha construït en més d'un protector de càrrega, que protegeix la bateria de morts curts.Això és degut a que per protegir l'usuari de la bateria massa com es sol ser un ió Li que poden generar més ampheres que
s'espera que puguin causar estralls en qualsevol contratemps.Espero que aquesta ajuda .... Bona sort

Gràcies, tens algun article o document tècnic en relació amb aquest tema?

Johnson va escriure:

Gràcies, tens algun article o document tècnic en relació amb aquest tema?

- ¿És a l'interior del carregador de bateria o es troba a la placa base?

- He vist algunes persones deattaching bateria quan tenen accés a la línia d'alimentació!¿És útil?Quina és la raó?

- També he sentit a parlar de restablir internall comptador, de comptar el temps de càrrega!Em refereixo al que sembla que el temporitzador d'bateria interna
s'especifica que està fora de data, i fer cas omís de la recàrrega!llavors la gent tracta de reposicionar el temporitzador i el reutilitzin! És correcte?

Deattaching bateria quan tenen accés a la línia elèctrica.
Una bateria de Li-Ion keped a plena càrrega perd al voltant de 12-15% de la seva capacitat nominal MAH cada any.Si keped en el 50%
de la càrrega es perd molt menys, a prop d'un 4% cada any.

Vull repetir una vegada més les meves preguntes:
Johnson va escriure:

- ¿És a l'interior del carregador de bateria o es troba a la placa base?- També he sentit a parlar de restablir internall comptador, de comptar el temps de càrrega!
Em refereixo al que sembla que el temporitzador d'bateria interna s'especifica que està fora de data, i fer cas omís de la recàrrega!
llavors la gent tracta de reposicionar el temporitzador i el reutilitzin! És correcte?

Johnson va escriure:

- ¿És a l'interior del carregador de bateria o es troba a la placa base?- He vist algunes persones deattaching bateria quan tenen accés a la línia d'alimentació!
¿És útil?
Quina és la raó?- També he sentit a parlar de restablir internall comptador, de comptar el temps de càrrega!
Em refereixo al que sembla que el temporitzador d'bateria interna s'especifica que està fora de data, i fer cas omís de la recàrrega!
llavors la gent tracta de reposicionar el temporitzador i el reutilitzin! És correcte?

Voldria demanar a la meva pregunta de nou:
- ¿És l'estructura interna de les piles mòbils igual que la bateria portàtil?Podem esperar que en el mateix circuit de protecció battrey mòbil?

Johnson va escriure:

Voldria demanar a la meva pregunta de nou:

- ¿És l'estructura interna de les piles mòbils igual que la bateria portàtil?
Podem esperar que en el mateix circuit de protecció battrey mòbil?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back