laboratori rflid sistema de control ....

5

52eoc

Guest
Tinc un projecte que utilitza per controlar el laboratori amb un sistema de RFID pany de la porta. Les dades de les etiquetes s'envien a través d'una connexió Ethernet en la connexió sense fils del que hi ha dos laboratoris i un servidor (PC / host). Hi ha quatre punts d'entrada rfid lector del primer laboratori de ser el lloc de la porta de l'entrada i l'altra és door.The mateixa sortida amb el segon laboratori. El meu problema és que puc utilitzar l'aplicació VB6 Winsock aquí per l'aplicació en la qual el pot veure el registre de l'assistència dels estudiants i si no serà la meva php choice.Then segon que s'utilitza un router wifi per establir la connexió de cada lab.How pot Sé que si el port és l'enviament de les dades mitjançant una interfície de mòdul de TCP / IP a un microcontrolador PIC circuit.Please donar-me algunes idees sobre com implementar això. perquè jo tinc també la base de dades per a la seva aplicació.

Quina forma és la base de dades en l'actualitat? El que en els nous VB.NET, un compilador lliure de Microsoft? Hi ha 8 RFID total de lectors, és correcte?

No només hi ha quatre lector RFID i que la interfície amb un mòdul de TCP / IP i està establert pel servidor de la direcció del port en l'enviament de dades? Quina és la millor aplicació de programari per a aquests i quin és el millor TCP / IP del mòdul s'hauria d'utilitzar per aquests?

No només hi ha quatre lector RFID i que la interfície amb un mòdul de TCP / IP i està establert pel servidor de la direcció del port en l'enviament de dades? Quina és la millor aplicació de programari per a aquests i quin és el millor TCP / IP del mòdul s'hauria d'utilitzar per aquests?
Seria més fàcil de connectar als lectors RFID directament a un mòdul ZigBee, sense cost addicional MCU és necessari, i l'ús una, de ZigBee / Ethernet com el X2 Digi ConnectPort que he publicat en un altre fil. No obstant això, vostè realment necessita per anar directament a WiFi em deixa la investigació abans de fer un suggeriment. Pel que fa al programari. Si es descarrega el Visual Studio 2010 Express gratis, vostè té la seva opció de programació en C #, Visual Basic i altres llenguatges. . NET Framework facilita el programa de la base de dades TCP / IP i SQLServer. [URL = "http://www.microsoft.com/visualstudio/en-us/products/2010-editions"] Visual Studio 2010 Productes [/URL] [URL = "http://www.microsoft.com/visualstudio / en-us/products/2010-editions/express "] Visual Studio 2010 Express Products - Descarregar gratis [/URL] Si vostè compra la versió acadèmica, que gairebé Microsoft regala als professors i estudiants, que és equivalent a la versió Professional. BigDog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back