La transferència sense fils d'energia -> H pont, Microcontroladors PIC

P

pany2008

Guest
Hola Estic buscant un programari basat en microcontroladors PIC, en el programari que vull freqüència de sortida amb un rang de 150 kHz a 400kHz, i la sortida ha de ser de dos ambdós han de ser oposats entre si, si una Q i després el segon és Q-com la imatge per sota de , i mentre la sortida d'impulsos dels seus ha de ser un temps mort que s'ha de canviar i ha de ser l'ona quadrada. El meu propòsit fonamental d'aquest per conduir el MOSFET h pont (que pot ser el pont mitjà o complet) de circuit. I estic buscant h circuit de pont per a la conducció d'alta freqüència i el pont h ha de treballar en 12VDC a 70VDC, 5 ampers. Estic carregant la imatge de forma d'ona, el que vull dels microcontroladors PIC. Si algú em pot proporcionar el programari de c per a qualsevol microcontrolador PIC adequada, que serà realment d'ajuda complet per a mi, i fins i tot esquemàtica per al disseny de pont H també. Esperant la resposta.

Hola, f = 150 kHz a 400kHz és per a la freqüència portadora o senyal de final d'ona sinusoïdal?

no f = 150 kHz a 400kHz és per a la senyal de final de l'ona sinusoïdal (o pot ser d'ona quadrada com la imatge per) ,, no hi haurà freqüència de la portadora.

Em sento tan trist que, excepte una resposta que ningú està interessat en ell.

hola moderadors Com puc jo canviar aquest missatge de microcontrolador de professionals de maquinari i Disseny Electrònic per favor dóna'm la pista o idea.

Això hauria d'haver fet abans per evitar advertències. De tota manera espero que llegeixi alguns anuncis Atleast. M'he mogut el tema. Aplaudiments

gràcies pranam77 per canviar el meu fòrum en el lloc correcte.

veure tants, però ningú per respondre per ella, no hi ha ningú per respondre amb una solució de ..????????????

aquest home és una cosa o programari ha d'escriure pel seu compte. o què ens volen fer donar o el codi sencer. com a punt de partida el pensament amb programes senzills en el PIC com el LED parpelleja em permeto suggerir que vostè requereix de muntatge com els temps necessaris, llavors o no trobarà aquest problema a ser molt difícil

Hola pani2008, em sembla que un dispositiu com el PIC18F1220 pot fer el que vulgui. En veure el seu full de dades que pot veure que farà ja sigui de mig pont o total dels retards necessaris i freqüències de fins a 500 kHz (6,58 bits de resolució a 416kHz). Si vostè té alguna experiència en programació de PIC, ha de ser fàcil de configurar aquest cap amunt. El full de dades conté alguns exemples. Espero que això era molt útil. Waldeck

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back