la programació de CY7C68013A en MCS51 assemblea??

V

volkantr

Guest
Hola a tots tinc un projecte sobre el Manchester descodificació, vaig tractar de fer-ho amb el PIC, però no vaig poder, perquè CFP va ser més lent que fer-ho. després d'això vaig decidir fer-ho amb 8051 i ja tinc un CY7C68013A. el meu problema és sobre la programació CY7C68013A, jo faig servir el llenguatge assemblador per a la programació de microcontroladors (8051 o PIC), però d'acord a la meva recerca a la web té el seu CYPRESS PSOC propi idioma i gairebé el mateix amb C. No obstant això, gairebé m'oblido del llenguatge C, per la qual cosa volen saber que és possible CY7C68013A programa en MCS51 conjunt? salutacions cordials

ESCP és un altre famaly Xiprer de la CI. A més per què no utilitzar per 68013? També fent el Manchester en el programari pot prendre una gran quantitat de recursos de CPU (depèn de la freqüència de rellotge de dades) utilitzant PSOC configurables amb mòduls digitals a l'interior pot realment ajudar. També el programari PSO avalilable freqüència de la manca de xiprer bona pàgina web

Hola, CY68013A és totalment compatible amb 8051, i podria ser sens dubte programar en assemblador
Code:
 Tota la FX2 instruccions estan en binari codi compatible amb l'estàndard 8051. Les instruccions que afecten els bits FX2, banderes, i altres funcions de l'estat de la mateixa manera que les instruccions de fer 8051. Temporització de les instruccions, però, és diferent tant en termes de el nombre de cicles de rellotge per cicle d'instrucció i el nombre de cicles d'instrucció utilitzats per cada instrucció.
A part d'això, crec, que hi ha moltes raons per utilitzar un C -compilador de tota manera, per exemple, el fet que totes les eines de xiprer perquè el xip es basen en el C-programació, per exemple, el motor GPIF eina de suport. I tenen un munt d'exemples. Kits de desenvolupament anteriors havia estat utilitzant el compilador Keil, suposo que això no ha canviat. Una cordial salutació, Frank

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back