La pell d'alta resolució de monitorització de temperatura

A

AlGeorge

Guest
Hola a tots. Estic dissenyant un PIC o AVR amb sensor de temperatura: per exemple, lineal actiu termistor LM35 i Microxip mcp9700. Per desgràcia, no tenen la resolució que necessito: Rang 33c-40C (menys de rang 7degC) Precisió millor que 0.01 Resposta C Distància segon contacte la pell o íntima de la pell Tots dos xips anteriors només 10mv/1c. És clar que pot ser impulsat per un altre dispositiu analògic, però les especificacions demanda de peces mínim. El comparador de PIC de 8 bits no és probable que tan apropiat com el dispositiu AVR de 10 bits. Mai han dissenyat sensors de temperatura, i tots els dissenys semblen atendre els rangs de temperatura més ampli. El que em porta a la qüestió principal - donats els paràmetres anteriors, hi ha un receptor d'infrarojos que no necessita d'un emissor, amb millor resolució que l'anterior? Pel que he pogut esbrinar termistors proporcionar la màxima precisió. Alguns elements d'aquí poden ser adequats. http://www.amwei.com/news.asp?news_id=79 Aquests dispositius proporcionen un gronxador al 1k2 range/240 35 40degC? / Deg / precisió de> 1%. No obstant això, encara estic més interessat en infrarojos, com la temperatura desitjada es troba sota la pell. Qualsevol suggeriment, si us plau? Alistair George

[Quote = Per cert, és la investigació industrial, acadèmic o projecte de classe? - Nick [/quote] Estudi de viabilitat per a fins comercials. L'esperança també per trobar una bona quantitat d'I / R detectors a un preu

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back