La lògica darrere de metro de l'energia basat en microcontrolador

S

sribalaji

Guest
Hola .. El meu projecte és implementar un comptador d'energia digital amb microcontrolador. El meu problema és que jo sóc incapaç de comprendre la lògica darrere de mesurament d'energia mitjançant l'ús de microcontroladors. Els textos que m'he referit mostra que vostè té per generar impulsos i compti el nombre de polsos en un període de temps. Així que si algú ja va implementar aquesta imatge o qualsevol altre ús de microcontrolles altres, si us plau m'ajudi en aquest sentit. Tinc la intenció de posar en pràctica amb Atmega. M'he referit avr465 nota d'aplicació.

Suposo que per l'energia, que vostè es refereix a l'electricitat? Com té la intenció de detectar l'electricitat? Directament (transformador) o indirectament a través d'una pinça de corrent, etc?

Què hi ha de consultar un comptador d'energia IC datsheet? En general, explicar en detall, com es generen els impulsos i el que signifiquen.

Suposo que per l'energia, que vostè es refereix a l'electricitat? Com té la intenció de detectar l'electricitat? Directament (transformador) o indirectament a través d'una pinça de corrent, etc?
estic mesuring electricitat. Estic usant un transformador i ADC per amplificar el corrent de càrrega, ja que pot variar. He obtingut la forma del circuit avr465 nota d'aplicació.

No puc ajudar amb el Atmega però el principi bàsic és que es multipliquen V x I per obtenir el consum d'energia, llavors s'acumulen durant un període per obtenir la mesura de watts-hora. Vostè mesura "jo" amb el transformador d'intensitat i d'una precisió absoluta que ha de mesurar V, així, però en molts casos, se suposa que és una constant (110 V / 220 V, etc) s'utilitza el sistema de mesurament del pols en comptadors domèstics, que funciona de la mateixa forma, però el resultat s'utilitza per accionar un temporitzador que en "clics ', alhora, un comptador mecànic. No s'ha d'emprar aquest mètode a menys que tingui un comptador mecànic. Brian.

Vostè pot fer una ullada a aquest bolockdiagram d'un metre d'electricitat basada en un microcontrolador per veure tots els elements de maquinari: [url = http://www.ti.com/solution/smart_e_meter_amr_ami] Mesurador Intel · ligent AI: AMR / AMI - Diagrama de blocs, dissenys de referència i Productes recomanats [/url]. T'importa troba també el descrption completa solftware per a això.

Evitar el mètode transformador i utilitzar alguns circuits integrats comptadors d'energia com la SA4014 o alguna cosa així .. Això és fàcil ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back