la cadena per DFT?

F

feel_on_on

Guest
no hi ha no-exploració de facto en la meva anàlisi de la cadena.
la meva anàlisi longitud de la cadena és de 2000, escaneig de simulació patró no passi.

i va trobar que hi ha diversos no-scan DFFs va ser cosit en l'anàlisi de la cadena.Algú pot dir-me la raó?

En l'anàlisi de la cadena sempre ha d'haver flops escaneig.Flops scanable no estan connectats a la sortida de fracassos escaneig.Però, com U diuen que hi ha tots els no-flops scannablr a la cadena d'exploració, que significa que la seva escàner stitiching es va fer de forma incorrecta.Si us plau, consulti amb el seu anàlisi d'estil, el mode d'escaneig.

hola,
Espero que no va passar la comprovació scanability perquè no es converteixen en l'exploració xancletesfeel_on_on va escriure:

no hi ha no-exploració de facto en la meva anàlisi de la cadena.

la meva anàlisi longitud de la cadena és de 2000, escaneig de simulació patró no passi.i va trobar que hi ha diversos no-scan DFFs va ser cosit en l'anàlisi de la cadena.Algú pot dir-me la raó?

Vull dir que diverses d'exploració de facto, no all.I volen saber per què no el disseny del compilador substituir aquestes no-scan de facto amb escaneig de facto, per què punt en una anàlisi de la cadena?

Ha comprovat la publicació de l'informe de l'dft_drc.Té alguna advertència?.
Una vegada que encountred aquest tipus de qüestions quan jo estava utilitzant el mode de DB.La raó era que alguns mòduls s'apliquen atribut set_dont_touch i les cèl lules no es substitueixen les cèl.lules scanalbe.comprovar aquest punt, si la seva aplicació ..

Si vostè té problemes en l'anàlisi de les advertències, l'informe de compartir dft_drc o llista d'alerta en dft_drc amb l'informe de us.dft_drc definilty li farà saber la causa d'wahts problema ur ...

Hi ha maneres d'excloure els fracassos de la seva Interès al PP (set_scan_exclude ..) així com la manera XG (set_scan_config-exclude_elements).

Records,
Sam

Si vostè li dóna set_scan_configuration opció-insert_shift_registers cert, llavors alguns fracassos que són una rere l'altra sense cap tipus de combinació entre no serà reemplaçat, però aquest anàlisi és correcte i que passarà de simulació.

Cita:

Si vostè li dóna set_scan_configuration opció-insert_shift_registers cert, llavors alguns fracassos que són una rere l'altra sense cap tipus de combinació entre no serà reemplaçat, però aquest anàlisi és correcte i que passarà de simulació.

o un cop fet l'anàlisi de la inserció, revisar l'informe correctament.si no escanejar les cèl.lules són cosit amb cèl lules d'exploració que significa escanejar Stiching no passa correctament.consulti amb bon commonds DC

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back