Línia microstrip a HFSS - help per obtenir donades les característiques

M

miki1234

Guest
2 línies microstrip em simulats en HFSS, un amb el port agrupats i l'altre amb el port d'ona, però no puc obtenir els paràmetres S11-sembla la figura 1. Si algú pot ajudar a aconseguir aquesta característica (no necessàriament de ser exactament el mateix: no importa els valors de la freqüència o dB), que realment em aprecien ((S11:. 1Ghz-10GHz)

Bé, Hola :) Sóc novell, i em va semblar que l'hora de buscar ajuda en la meva pròpia creació de la línia microstrip. Potser a causa d'una versió anterior del meu programa, els arxius no funcionava correctament. He creat el meu compte i no va trobar problemes en el mateix. Si el meu arxiu cal, puc enviar. :)

Hola miki1234. Ha d'augmentar el domini de càlcul (la caixa d'aire si s'escau) utilitzant, per exemple, els següents valors: Posició: -35, -35, -20 XSize: 70 ysize: 70 ZSize: 40 (els valors es van provar en el segon exemple adjunta a l'arxiu) canviant els valors del paràmetre S11 (si escau) no recollir les ones reflectides (a causa dels límits) que afectarà la resposta esperada. Salutacions

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back