ISR XRDY>

M

midou

Guest
Hola,

De fet, és la primera vegada que treballo amb DSP en general, he trobat nombrosos problemes.

Ara, estic treballant amb TMS320DM6437, tracte de fer que la configuració de la interfície de port McBSP com un esclau SPI.Per això, estic seguint els passos montionned a la Guia de l'usuari McBSP.

A la guia de l'usuari d'això hi ha molts procediments d'inicialització, segons tinc entès jo he de treballar amb això:

Procediment d'inicialització Quan dispositiu extern és Sync Master Frame

A l'inici d'aquest procediment es diu:

El procediment d'inicialització suposa el següent:
• L'ús d'un pin GPIO multiplexats amb el senyal de McBSP FSX.Si un pin GPIO dedicat el seu lloc s'utilitza,
ometeu el pas 1 i 8 ter pas.
• enquestes de Programari pin GPIO per detectar la sincronització primer quadre.Si la interrupció GPIO s'utilitza en lloc de detectar la sincronització de quadres en primer lloc, el pas 8 es pot realitzar dins d'una rutina de servei d'interrupció (ISR).

Bé, per a mi he fet servir un pin GPIO dedicada GPIO [105] i em sondejar als GPIO pel CCS.

No s'ha trobat cap problema en les instruccions fins al número 8 fins al final que és:

8.Enquesta del pin GPIO (a través de la lectura dels registres adequats en les zones perifèriques GPIO) per detectar els primers
sincronització de quadres transmeten des del dispositiu extern.Després de la detecció del primer fotograma de sincronització, realitzi els
en aquest ordre:

... No és important
9.Servei McBSP:
una.Si s'utilitza la CPU de votació per al servei del McBSP en les operacions normals, pot fer-ho en el moment de sortida de la
ISR.
b.Si la interrupció de la CPU s'utilitza per al servei de la McBSP en les operacions normals, a interrompre XRDY
rutina de servei s'ingressa.El ISR s'ha de configurar per a verificar que XRDY = 1 i el servei McBSP
en conseqüència.
c.Si el controlador de EDMA s'utilitza per al servei de la McBSP en les operacions normals, els serveis de la McBSP transmetre les dades vàlids.El receptor també és mantinguda adequadament pel DSP.

per a mi vaig a treballar amb 9.b ---> interrupció de la CPU

Les meves preguntes són:

* És necessari utilitzar el DSP / BIOS del nucli?

* Normalment, no utilitzarà el GPIO interrompre, però per detectar la synchronazation marc es considera com una interrupció HWI?

* A qui puc configurar el ISR XRDY?Hi ha predefinits fonctions en CCS m'ajuden a fer això? On he de declarar la funció ISR?

Una cordial salutació,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back