IP sobre DVB?

K

kormesii

Guest
Hola a tots,

He Dektec DTA-107 (http://www.dektec.com/Products/DTA-107/index.asp) vaig escriure el conductor a bord i veig la recepció de la força RSSI indicador és superior al 90% (jo faig servir SkyStar2 receptor ).Vull transferir paquets d'Internet a través d'DBV.Vaig escriure Ethernet sniffer que captura tots els paquets d'internet i la transferència d'ells sobre el DVB, però el receptor Això no acceptar tots els paquets.Llavors vaig veure que no hi ha especial sobre el protocol IP DVB.La meva pregunta és part de bruixes de la norma DVB és per a la transferència de la propietat intel lectual?Hi ha fonts d'error màxim permès per als anomenats multiprotocol encapsulació o DVB-mostra de paquets de dades IP?On trobar més informació?
Tnx.

DVB-H per l'ordinador de mà, tenen una part d'IP sobre DVB, l'ETSI indica clarament l'error màxim permès, i fins i tot MPEFEC.
si us plau aneu a www.etsi.org
sort Godd

Permetin explicar simplement com el període d'investigació es resumeix en el flux de DVB-H.

La DVB-H pertany a la famly dels estàndards DVB, que els seus un conjunt excel.lent de DVB-T, el fons de les dades es realitza en paquets de TS MPEG, thes paquets TS porta bé sectoin MPE FEC o secció, la secció de MPE té una capçalera i CRC, del seu càrrega de pagament és en realitat un paquet IP, el paquet IP a la majoria dels casos portar a un paquet UDP, que porta ja sigui de paquets RTP o paquet RTCP, Thos paquets RTP porta la uinits NAL de l'àudio i les dades de vídeo H264, un usuari només poden obtenir els paquets IP i les remetrà a un VLC com un corrent de xarxa i pot veure el vídeo es reprodueix, he provat a mi mateix.

no dubteu a preguntar qualsevol cosa que vostè desitgi.

Andrea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back