A
anupama385
Guest
Estic creant una interfície gràfica d'usuari en Matlab. Com implementar un filtre de pas alt en ell? Pot algú si us plau m'ajudi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tinc 3 tipus d'arxius per a ser llegits csv, txt i dat. Les dades es llegeixen i es mostren en els eixos en la GUI. Però a causa d'algun soroll, no és molt clar. M'han dit per implementar un filtre de pas alt de manera que una mica de soroll pot ser eliminat. A continuació, les parcel · les espectrograma. Espero que jo tinc clarescriure els codis de filtrat o truqui a la funció rellevant dins del codi d'interfície gràfica d'usuari. si pot ser més específic que pot ser més útil.
valor2 = get (handles.name, 'cadena'); si isEmpty (valor2) conjunt (handles.text1, 'cadena', 'ERROR: intentar afegir una cadena buida'); conjunt (handles.text2, 'cadena ',' '); altra prev_str = {get (handles.listbox1,' cadena ')}; new_str = {get handles.name (' cadena ')}; conjunt (handles.listbox1,' cadena ', new_str); conjunt (handles.listbox1, 'valor', longitud (new_str)); val = get (handles.listbox1, 'valor'); pantalla (val) lista_nombre = get (handles.listbox1, 'cadena'); pantalla (lista_nombre) nam = char (lista_nombre), pantalla (nam) selected_name = {nam (val);} display (selected_name); selected_name cellstr = (A); pantalla (selected_name) voice_print_cell {1} = 0; significant_features = 0; compte = 0 ; conjunt (handles.text1, 'cadena', ['usuari' selected_name 'afegit i guardat']); conjunt (handles.text2, 'cadena',''); guardar (cell2mat (selected_name), 'voice_print_cell', ' comptar ',' significant_features '); guidata (hObject, manetes); final