interfície gràfica d'usuari en Matlab

A

anupama385

Guest
Estic creant una interfície gràfica d'usuari en Matlab. Com implementar un filtre de pas alt en ell? Pot algú si us plau m'ajudi?

escriure els codis de filtrat o truqui a la funció rellevant dins del codi d'interfície gràfica d'usuari. si pot ser més específic que pot ser més útil.

escriure els codis de filtrat o truqui a la funció rellevant dins del codi d'interfície gràfica d'usuari. si pot ser més específic que pot ser més útil.
tinc 3 tipus d'arxius per a ser llegits csv, txt i dat. Les dades es llegeixen i es mostren en els eixos en la GUI. Però a causa d'algun soroll, no és molt clar. M'han dit per implementar un filtre de pas alt de manera que una mica de soroll pot ser eliminat. A continuació, les parcel · les espectrograma. Espero que jo tinc clar :)

pot afegir un altre botó a la interfície gràfica d'usuari que filtra les dades. o pot afegir el filtratge del seu codi existent. si s'agrega el botó, que filtra les dades i gràfics del seu espectrograma. pot fer que aquest codi dins de la secció del codi del botó.

Gràcies per la idea :) Té vostè alguna idea de com el codi de filtrat ha de ser ....?

vostè pot utilitzar l'eina de disseny de filtres de Matlab. és molt útil.

Pots dir-me alguna cosa més sobre ella ... vull dir els codis o algunes altres solucions ....

Hola, Estem tractant de fer una interfície gràfica d'usuari per al nostre projecte on en què hem de llegir la cadena de la caixa d'edició i deseu-lo al quadre de llista i també crear una matriu. però el codi no és òptim. ¿Algú pot ajudar si us plau??
Code:
 valor2 = get (handles.name, 'cadena'); si isEmpty (valor2) conjunt (handles.text1, 'cadena', 'ERROR: intentar afegir una cadena buida'); conjunt (handles.text2, 'cadena ',' '); altra prev_str = {get (handles.listbox1,' cadena ')}; new_str = {get handles.name (' cadena ')}; conjunt (handles.listbox1,' cadena ', new_str); conjunt (handles.listbox1, 'valor', longitud (new_str)); val = get (handles.listbox1, 'valor'); pantalla (val) lista_nombre = get (handles.listbox1, 'cadena'); pantalla (lista_nombre) nam = char (lista_nombre), pantalla (nam) selected_name = {nam (val);} display (selected_name); selected_name cellstr = (A); pantalla (selected_name) voice_print_cell {1} ​​= 0; significant_features = 0; compte = 0 ; conjunt (handles.text1, 'cadena', ['usuari' selected_name 'afegit i guardat']); conjunt (handles.text2, 'cadena',''); guardar (cell2mat (selected_name), 'voice_print_cell', ' comptar ',' significant_features '); guidata (hObject, manetes); final

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back