Interfície de memòria SD a l'Spartan juny

A

am85

Guest
Hola, estic utilitzant un Spartan FPGA 6. Estic llegint d'un ADC (18 bit 1 MHz) i vull processar les dades en la FPGA llavors escriure en una targeta de memòria SD a una velocitat de 10 MB / s fins a 20 MB / s (les dades de l'ADC + resultats). Volia fer servir un nucli de Texas Instruments per facilitar la implementació de la interfície i no haver d'escriure tot per mi mateix. La interfície SATA (amb Spartan 6 GTP transceptor assistent) que proporcionen una alta velocitat de dades, però després hauré de comprar una FPGA més car amb transmissors-receptors integrats i la interfície és complicat i es consumeix la utilització dels recursos d'alta. D'altra banda SCI pot ser massa lent. Algú sap quina és la velocitat de dades màxima (lectura i escriptura) que es pot aconseguir amb Xilinx nucli SCI en la memòria SD? Com puc superar el coll d'ampolla SPI? ¿Altres entorns disponibles com a nuclis de Xilinx que pot utilitzar per a la interfície de memòria SD? Moltes gràcies.

El problema no està en la interfície SPI, però la velocitat d'escriptura dels dispositius flash. És simplement inadequat per al seu projecte. També pot utilitzar el nom genèric de 4 bits d'interfície SD en lloc de la SPI, però no ajudarà. Per què no utilitzar un disc PATA al seu lloc. Pot ser fàcilment interconnectat pel nivell de la lògica de 3.3V. També pot utilitzar un pont de POTA a SATA, si vostè prefereix els discos SATA. La taxa de dades que es pretén ha de ser assolible per noves unitats de disc dur com velocitat d'escriptura sostinguda.

Gràcies per la seva resposta. així que el que no sigui SD (flash) de memòria puc utilitzar? Si he fet servir POTA, Necessito una memòria més ràpida o SD arribaria a la velocitat necessària?

No entenc la teva pregunta. POTA interfície de mitjans d'emmagatzematge de dades en el disc dur, sense flash s'utilitzarà llavors.

ho sento, el que jo volia dir és: no es pot aconseguir en la memòria SD de 10 MB / s, o fins i tot més si utilitzen SATA en lloc de la SPI? El punt és que prefereix l'ús de SCI, ja que és menys complicat, i de memòria SD, perquè crec que és més petit i més barat.

No entenc com SATA estaria relacionat amb les targetes SD? He revisat les dades dels últims targetes SD. La forma més ràpida els tipus (especial per videocàmeres d'alta definició) es diu que per assolir fins a una velocitat d'escriptura 20 MB / s. Hi ha però alguns requisits previs. Segurament d'utilitzar el 4-bit d'interfície genèrica per a targetes SD en lloc d'1-bit SPI. I que necessiten per escriure diversos blocs al mateix temps en funció de la mida del sector físic intern de la memòria flaix.

ho sento, es va confondre aquí. Sí, és clar, té vostè raó SATA podria ser utilitzat amb SSD i no SD. Crec que el màxim. SPI velocitat de dades és de 50 Mbps Acceptar ¿sap vostè com puc connectar la memòria SD a la FPGA? he de implementar la interfície per mi mateix en la FPGA o hi ha una interfície externa SD disponible amb la targeta SD, he llegit que hi ha una targeta SD que té un controlador incorporat, així que només cal enviar l'adreça i les dades sense preocupar-se de com escriure o llegir. Li prego em disculpi, però jo no tinc experiència en aquesta àrea.

No crec que els diferents nivells de intelligency de control per a les targetes SD estan en ús. Les targetes SD (molt similar a les unitats de disc dur PATA, per cert) s'accedeix a través de llegir i escriure ordres dels sectors. Particions (opcional) i els sistemes d'arxius s'executen a la part superior de les enumeracions sector. La forma més fàcil d'escriure les dades d'un disseny de FPGA seria escriure els sectors de la direcció absoluta coneguda dins d'un arxiu predefinit. Pel que no han de tenir cura dels directoris o les taules d'assignació d'arxius. La capa de nivell físic baix, SCI interfície de targeta SD, respectivament genèric ha de ser aplicat en el disseny de FPGA. A més de proporcionar una funció de lectura i escriptura del sector, alguns d'inicialització s'ha de realitzar.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back