Interconnexió 89c51 amb ICS temporitzador extern

A

aliraza786

Guest
hola com o Tots sabem que hi ha 2 temporitzadors en 89c51 i Somone em diuen que els temporitzadors són bàsicament de circuits integrats en els microcontroladors instal · lat com el que ens relacionem amb el ADC 89c51. vull més temporitzadors en 89c51 puc connectar més temporitzadors externament com adc. pisos més alts que necessito 6 canals de PWM independent i retards de temps exactes 89c55 També compta amb 3 comptadors de temps, però no coincideixen amb el meu requirments.kindly guiar-me i jo no canviaré la meva controladora becuse i expert en la ma prograing avr 89c55 i després l'altre microcontrolador PIC. he fet servir el llenguatge C per al programa. gràcies ....

On vol anar amb els sis canals de PWM? Potser no necessiti els temporitzadors addicionals. Per exemple, si vostè està manejant els servos amb els sis canals de PWM, vostè pot fàcilment controlar de forma independent més de sis servos amb un temporitzador. També hi ha dispositius específicament dissenyats per generar múltiples canals de PWM que fàcilment poden interactuar amb el AT89C51 a través de les interfícies SPI o I2C (TWI). BigDog

thnku BigDog ... tan amable de dir-me com puc controlar 6 servos amb temporitzador sola ...? Fa poc el control de 2 motors i 2 utilitzen temporitzadors per PWM després que jo no pot controlar el motor tercera ... Quin és el nombre de dispositius que poden interconnectar amb b .. 89C51?

Aquestes són només algunes opcions possibles per als dispositius externs PWM generador: [URL = "http://cds.linear.com/docs/Datasheet/8500f.pdf"] LT8500 48-Canal Generador de PWM amb resolució de 12 bits i 50 MHz en cascada la interfície en sèrie [/URL]
  • Pantalla gran retroil · luminació LED
  • mono-, multi-, a tot color Pantalles LED
  • Les tanques LED i Rètols
  • de control de motors
  • Industrial Control
  • Equip de Proves Automatitzades
  • Robòtica
4-CH 12-BIT generador PWM [/URL] R / C Servo Controller amb 32 canals [/URL] [URL = "http://www.actel.com/products/ip/search/detail.aspx?id=631"] Aplicació Actel FPGA CorePWM [/URL] em va a desenterrar alguns exemples de l'ús d'una variant de 8051 sol i publicar-los en breu. BigDog

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back