INSTAL · LACIÓ D'AJUDA CosmosScope!

P

panchiao

Guest
Hola a tots: Sóc un alumne per instal · lar l'entorn analògic. Puc descarregar l'arxiu CosmosScope_V-2004.03_linux.bin. Excute que i configuració, però jo cant't invocar ..... tan pobre que no pot trobat el fitxer ni extensió csscope. Per què? 8O 8O: cry:

És probable que l'arxiu. Bin vostè ha de ser cremat en un CD. Podeu utilitzar aquesta característica de programari de gravació Nero o com (crema de la imatge)

Cercar al directori instal · lat CosmosScope i trobar el "cscope" executable. Això és tot. Vostè probablement haurà d'establir els ambients SNPSLMD_LICENSE_FILE o AILM_LICENSE_FILE així.

Per descomptat, vostè necessita posar-se en contacte amb el representant de venda de Synopsys per obtenir un fitxer de llicència per a aquesta eina.

on puc descarregar l'abast del cosmos per a linux? THX

a l'arxiu. Bin normalment no és per cremar en un CD, i, normalment, executa directament. haureu de chmod + x perquè sigui executable ..

feu doble clic al cosmos ... escombraries! el processament d'instal · lació és similar a la que en les finestres

M'he reunit amb el mateix problema. El meu sistema és AS3.0 RH. He canviat el Cos *** Scope_ **** _linux.bin com un arxiu executable. Després d'executar, el terminal xterm mostra: "La inicialització de l'assistent d'instal · lació de l'assistent d'instal · lació ................................... .................................................. ................................................ ", llavors simplement sortir a la xterm sense cap tipus de missatges o d'haver instal · lat alguna cosa. He intentat això amb un compte d'usuari normal o fins i tot el compte de root. És això alguna cosa a veure amb la "JVM"? En el meu sistema, he instal · lat el "Blackdown Java JRE1.4.2". Què passa amb el meu sistema al instal · lar aquestes coses? Ansiosament la seva resposta amablement. Moltes gràcies!

M'he reunit amb el mateix problema. El meu sistema és Slackware 10.1. Després d'executar, el terminal xterm mostra: "La inicialització de l'assistent d'instal · lació de l'assistent d'instal · lació ................................... .................................................. ................................................ ", llavors simplement sortir a la xterm sense cap tipus de missatges o d'haver instal · lat alguna cosa.

Hola El installationproblem es fixa amb 2.004,12 Andi Salutacions

vaig veure la seva cshrc:. # # # # # # # # # CosmosScope setembre path = (la ruta d'instal · lació / ai_bin $ path) setenv LM_LICENSE_FILE la configuració de la seva ruta / sim_cscope.dat

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back