Informació sobre Linux (i les seves versions) per a principiants

V

veiledcavalier

Guest
Elsalam alykom, sóc nou en linux jo no sé res sobre això em vaig anar a linux.org, però no sé el que he de descarregar. He llegit smthing com Rehat ... ¿Linux classes? ajuda plz moltes gràcies

el que vol fer amb Linux? o vol usar-lo? o? Red Hat Linux va ser una de les distribucions Linux

Hola, Sí, Red Hat és una distribució de Linux. Linux té moltes versions com Red Hat, Mandrake, etc Susse Pot descarregar qualsevol d'aquests. Gràcies Shaikh Sarfraz

Una excel lent guia per a principiants. passar pel lloc www.tldp.org , és sinònim de The Linux Documentation Project. h ** p: / / www.tldp.org / LDP / introducció linux / introducció linux.pdf

Sí, vull utilitzar-lo com un sistema operatiu com Windows. que és la nova versió de linux? són diferents, com Windows XP, XP SP2 ....? moltes gràcies

Ok, crec que vostè ha de llegir els documents que ivar4ever sempre. Linux té moltes distrobutions diferent, diguem que vostè té xp de l'empresa A, xp de la companyia B, etc .. Així que depenent del que vull de tu distrobution, vostè tria el seu linux. Vostè pot fins i tot crear el seu propi linux i en diuen el veiledcavalier-linux L'últim distrobutions estan disponibles en els llocs web de les "empreses" que distribueixen el linux. Com Mandriva, Fedora Core, Debian, Ubuntu, Kubuntu, Gentoo, etc .. hi ha al voltant de + -450 versions oficials del linux, no vaig a anomenar-los tots.

Hola, Si vols una finestra com linux, em refereixo a una bona GUI de Linux, de tractar de Fedora 9 o 10. Aquestes són molt similars a les finestres, en termes d'interfície gràfica d'usuari. Gràcies Shaikh Sarfraz

inici RedHat Linux 9 per Linux, etc maniquins també altres llibres d'alguns bons per començar amb aquests llibres poden ser descarregats de flazx.com o ebooksclub.org

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back